Rangi na forum

Na forum dodałem rangi tekstowe (Junior, Master, Guru) oraz  w postaci gwiazdek. Przypisane rangi zmieniają się automatycznie — w zależności od ilości napisanych komentarzy.

Od 10 do 50 komentarzy użytkownik posiada ranga "Junior" (jedna gwiazdka)
Od 50 do 10000 komentarzy rangę "Master" (dwie gwiazdki)
Od 10000 komentarzy wzwyż — rangę "Guru" (trzy gwiazdki).

Rangi (nazwy) oraz przypisaną im liczbę komentarzy mogę dowolnie modyfikować. Więc jeśli macie jakieś ciekawsze pomysły na forumowe rangi (zamiast systemowych: Junior, Master, Guru) oraz przypisaną im ilość komentarzy, to zachęcam to przedstawiania swoich pomysłów :)

Przykładowe pomysły:

-Początkujący
-Bywalec
-Stały bywalec
----------------------
-Przechodzień
-Komentator
-Stały komentator

Zachęcam do dodawania własnych pomysłów na forumowe rangi. Mogą być też śmieszne, dowcipne, byle były, choć odrobinę przyzwoite ;)
.-3

Re: Rangi na forum

.-3

Re: Rangi na forum

moim zdaniem nazwy stopni zaawansowania na forum powinny się wiązać z jego głównym tytułem i dlatego myślę, że rzeczywiście powinniśmy najpierw ustalić nazwę forum, a dopiero potem dopasowywać stopnie zaawansowania za aktywność adekwatne do nazwy forum

Re: Rangi na forum

da®®io
nawet nie wiem, czy ta moja uwaga coś ułatwia czy może utrudnia, ale niewątpliwie ma na celu uporządkowanie tych naszych poszukiwań co do formuły tego forum

[...]

da®®io napisał/a
nawet nie wiem, czy ta moja uwaga coś ułatwia czy może utrudnia, ale niewątpliwie ma na celu uporządkowanie tych naszych poszukiwań co do formuły tego forum
To bardzo dobra uwaga — również uważam, że fajnie to wygląda, jeśli nazwy rang dopasowane są tematycznie do nazwy forum. Myślę, że w najbliższych dniach zajmę się wreszcie tym tytułem forum ;)

Re: Rangi na forum

Bardzo proszę o wstawianie swoich propozycji tych rang. Jeśli macie pomysły, to wpisujecie je — chciałbym zgodnie z planem (do poniedziałku) zrealizować punkt drugi z planu remontowego :)

Re: Rangi na forum

da®®io
do tytułu multi wymyśleć rangi nie jest prosto, bo te witaminy to raczej nie to, ale ...

Re: Rangi na forum

do tytułu multi wymyśleć rangi nie jest prosto, bo te witaminy to raczej nie to, ale ...
Wiem, że nie jest prosto, no ale ostatecznie nie muszą być ściśle pod nazwę 'Multi', niech sobie żyją swoim własnym, odrębnym życiem. Mogą być również pomysły niezwiązane z nazwą 'Multi".