Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Przyłaszczka
Dodam tylko, że się zagotowałam i zapytałam człowieka, jaka to jest niby ta nasza wiara, bo chyba nie w żydowskiego boga Jahwe? Bo on jest żaden nasz bóg, bo przecież on już sobie naród wybrany wybrał dawno temu. A my swoich bogów mamy, jak ktoś potrzebuje bóstwa, żeby swoje sprawy załatwiać.
Powiedziałam mu jeszcze kilka ciekawostek o tej tak zwanej naszej wierze, którą wymyślił Konstantyn Wielki i jak to siłą na nasze ziemie była wprowadzana. Nie powiem, dużo się dowiedział, ale niestety następnego dnia nie pojawił się, żeby podłączyć gaz i zdobyć nową wiedzę. Rozłożyło chłopa na łopatki.
🦋🦋🦋

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

[...]

Drapak
Ten post był aktualizowany .
Zabawny syneczek ten orloś :))) te jego żale że go wylali [mod] z tv teroz musi dorabiać na chlebek na YT a grupa wyznawców niewielka i zarobek niski :) może jeszcze na jakiś chałturach by pozarabiał ale gdzie kołchozów już ni ma a strażacy by go do remizy nie wpuścili i olali dosłownie. Fajnie się ogląda upadek napompanych figur potem puk .. i na dnie się czołga [mod].. A taki był ładny hamerykański [mod] :)))

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
Chyba nie znasz terminu "bolszewik" którym non-stop się posiłkujesz!

Ad-rem każdy wyleciał co krytykował władzę najjaśniejszego...

Jak tam Twoja emeryturka stażowa? Pręzydęt du*a dotrzymał słowa?
-o ile pamiętam to był warunek konieczny głosowania na tę formację bo nic innego Cię ie interesowało....

Więc jak tam jest, Drapaku?

Re: Ranking głupot władzy.

Drapak
Ten post był aktualizowany .
Sputnik napisał/a
[...]

Ładnie że się martwisz o Moją emeryturę :) [mod]
Nie martw się chlopaka projekt emerytur stażowych już w komisjach więc spoko czekamy :)
Ale zwierzę ci się chlopaka że Ujek Robert już o dawna jest na emeryturce i to całkiem dostatniej :)

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
Gratuluję :) Niech Cię nie zdziwi fakt, że Twoja ulubiona formacja doprowadzi do tego, że emeryturka /choć pokaźna/ wystarczy na tydzień marnej egzystencji.
-niebawem będą kartki!

1 ... 14151617181920 ... 22