Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

da®®io
bramkarz Liverpoolu nie udźwignąl presji gry w wielkim finale, a The Reds nie byli w stanie zawalczyc z Realem

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
To juz jest nudne...a real jest na dopingu... Liverpool tez nic specjalnego...

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

da®®io
Realowi tytuł Champions League należał się za tego niesamowitego gola Baeile'a z przewrotki-
" Stadiony Świata " :)))

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
Nie ogladalam...ale slyszalam ze najwiecej strzelil...ten sport jest dla mnie przereklamowany...skorumpowany i przeplacany...

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

nie, to Francuz Benzema strzelil najwiecej - 2 gole w pólfinale i 1 w finale

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
Mi chodzi o ten mecz...dwa strzelil Bale...a jeden Benzema...

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

da®®io
tak, ok, myknąłem się, w tym finale to walijczyk strzelił 2x a francuz 1

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
Nic sie nie stalo...teraz to czekanie na mistrzostwa i zeby pokazali nasi...ze sa lepsi niz cztery lata temu...
1234