Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

da®®io
oto przyklady jego bezpardonowej gry w roku 2017
1. " brutalny faul Ramosa na Messim "wyceniony" na jeden mecz dyskwalifikacji"
2. " Brutalny atak Ramosa. Uderzył łokciem piłkarza Atletico Hernandesa "

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
Heh...chodza pogloski ze kibice egipscy...juz masowo wykupuja bilety zeby...dac Ramosowi po ryju:))...

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Lwiczka9
Hej hienko...tak lubilam Ramosa ale teraz myslalam ze sama dam mu po ry..u...Cos strasznego! A sedzia nawet tego nie odgwizdal..Masakra. .

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

obronca Realu Ramos to boiskowy bandyta-on brutalnie sfaulował egipcjanina Salaha i bramkarzowi Liverpoolu tez przywalił lokciem w głowę gdy tego sędzia nie widział co moglo wplynąc destrukcyjnie na postawe tego bramkarza, a poniewaz to nie jest jego pierwszy taki chamski czyn to powinna nim sie zająć jakas komisja dyscyplinarna
Jasne, Ramos popchnięty przez Van Dijka wpadł na bramkarza z Premier Ship (liga znana z ostrej gry) co ma być  późniejszym podaniem piłki przez owego bramkarza Benzemie ;)

Co do judo Ramosa to jasne , powininen za to wylecieć. Dżudo dżudem ale Real i tak był lepszy a gola mógł jeszcze dorzucić Ronaldo ale wybuchło zamieszanie z kibicem na boisku

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej !...on mi nigdy na brutala nie wygladal...a tu takie ziolko z niego sie okazalo...  ci sedziowie sa pewnie posmarowani gruba kasa...

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Obiektywnie to masz  racje Krzysiu...Real i nie ma o czym mowic. Choc troszke pstryczka mogl im Liverpool ( i ulubiony Klopsik:))zrobic...mam niechec do monopolistow:)))) Ale..czesc im,bo sa najlepsi.

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej !...on mi nigdy na brutala nie wygladal...a tu takie ziolko z niego sie okazalo...  ci sedziowie sa pewnie posmarowani gruba kasa...
On jest zdaje sie rekordzistą w Realu jeżeli chodzi o łapanie czerwonych kartek ;)

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Obiektywnie to masz  racje Krzysiu...Real i nie ma o czym mowic. Choc troszke pstryczka mogl im Liverpool ( i ulubiony Klopsik:))zrobic...mam niechec do monopolistow:)))) Ale..czesc im,bo sa najlepsi.
Oni są fenomenem piłkarskim jeżeli chodzi o Ligę Mistrzów bo nikt poza nimi nie wygrał jej nawet 2x z rzędu.
Mocno im kibicowałem  w czasach gdy prowadził ich Mourinho i sentyment pozostał ;)

PS: No i czeka nas teraz derby Madrytu w Superpucharze Europy