Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Lwiczka9
Do Murinho sentyment mialam jak prowadzil Chelsea...A Klopp tez jest w porzadku...Z Borrusii BVB Dortmund zrobil wielka druzyne.

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Ryo2
Klopp ma obłedną mimike , jak czasami minkę strzeli to masakra istna :D

Fakt , Borussia pod jego kierownictwem sprawiała że Budesliga była ciekawsza bo nie było wcale pewne że Bayern zostanie mistrzem. W LM też potrafili dojśc do finału.
Mourinho z kolei wygrywał rózne ligi z róznymi drużynami (w tym Ligę Mistrzów) i zdrowo mnie bawił gdy sobie podkipiwał z Fergussona czy Wengera pytając ich kiedy ostatnio coś wygrali :D

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Lwiczka9
Mam w domu fana Murinho..bylismy na Chelsea...Mialam nadzieje ze beda grac z Sevilla na Narodowym ale to plotka poszla...Duzo tej Chelsea u mnie w domu..posciel kubki gadzety reczniki kalendarze  ksiazki  biografia Mur...hihi. To juz nie ta druzyna co niegdys ale czasem jeszcze namieszala z Conte..
Klopp jest nie do podrobienia w tych swoich minach i skokach...Kazdy z tych trenerow ma cos...Nie lubie bezbarwnych macho..Ancelotti, Zizu czy Wenger tacy..macho nieruchawi a Conte czy Guardiola i Klopp potrafia ubarwic mecz..:)))
Milych snow o...pilce?:))) do milego Krzys!

Re: Real Madryt wygrał Ligę Mistrzów 2018

Ryo2
A pamiętasz kamienną twarz Beckenbauera? Utkwiło mi to w pamięci gdy na jakimś mundialu prowadził reprezentację Niemiec i niemalże się nie ruszał na ławce trenerskiej. ale fakt barwni trenerzy są the best. wisła Kraków miała kiedys przez jeden sezon jakiegoś Rumuna który istne maratony urządzał wzdłuż ławki :D

Dobranoc Lwiczko a co do snów to mogą być o piłce , no i nawzajem ;)