STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9 napisał/a
Nie chce wprowadzać nerwowki ale fachowcy jutro słabo to widzą.Az strach typować. ..
Jakiej nerwówki? Wiesz może Lwiczko jak ci tzw fachowcy typowali mecze Argentyny, Niemców i Brazylii? Obstawiam że według nich całe wymienione trio miało wygrać więc ich opinie mnie specjalnie nie ruszają

Typuję wygrane Polaków i Japończyków.
Polacy wygrają 3:1  a Japończycy 3:2 ;)

Aaa jeszcze Rosja gra z Egiptem wiec tu obstawiam bramkowy remis  , 1:1 powiedzmy :)

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Typuje tylko na Polskę...reszta nie chce mi się...1:0  stawiam nie zapominać ze to jest pierwszy mecz dla nich jutro...

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Ryo2
hiena napisał/a
Typuje tylko na Polskę...reszta nie chce mi się...1:0  stawiam nie zapominać ze to jest pierwszy mecz dla nich jutro...
No pierwszy i ruszą "z kopyta" ;))    No ale w sumie nieważne ile , grunt by 3p wpadły :)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Oki,Oki,Krzys,juz jestem baaaaardzo spokojna:)) bedzie dobrze!

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

da®®io
powinniśmy w grupie zdobyć minimum 5 pkt i to nie ważne na jakich zespołach, a wtedy wyjscie z grupy jest pewne