STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

da®®io
nie przełamiemy juz Senegalu,  nie ma gry skrzydlami i juz nie bedzie bo Grosicki stracil juz sily-po zejsciu Blaszczykowskiego nie będzie zdecydowanych strzalow z dystansu a to 0:2 to jest juz tragedia

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Oni do tylu grali...pierwsza połowa beznadziejna...myślałam ze na początku drugiej
strzela tego gola:/...dopiero na koniec coś tam się rozkręcili...Oby zagrali lepiej na przyszłość...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
A co to za smęty mi tu ? Polska piłkarsko w końcu znalazła się na poziomie mistrzów świata a Wy narzekacie? A w dodatku forumowi prawicowcy (bo zobaczyłem że Ewcia tu zajrzała) powinni być szczęśliwi przez to nawiązanie do tradycji (bo wtopiliśmy "mecz otwarcia" a teraz czeka nas "mecz o wszystko" :D) więc wszystko jest dobrze :D

PS: Swoją drogą też miałem tu posmęcić ale przeczytałem Jolciowy tekst o lampartach , parsknąłem śmiechem i smęty uciekły (dzięki Joluś ;) )

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Oj ryo...Niemcy przynajmniej bronili żeby Meksykanie dalej nie nastrzelali goli...no ten trener senegalu zrobił taki ruch żeby atakowali jak lampart:)...albo jak lwy bo
tak ich nazywają...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2 napisał/a
PS: Swoją drogą też miałem tu posmęcić ale przeczytałem Jolciowy tekst o lampartach , parsknąłem śmiechem i smęty uciekły (dzięki Joluś ;) )

Krzyś, noooo sam przyznaj, a nie jest tak?
Jak my byśmy od pokoleń uciekali przed dziką fauną też byśmy mięli kondycję w genach! :D

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
My też bronilismy tylko mniej skutecznie ale za to w ataku bylismy lepsi bo coś strzelilismy czyli to sie wyrównuje Hienko ;)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Jola napisał/a
Krzyś, noooo sam przyznaj, a nie jest tak?
Jak my byśmy od pokoleń uciekali przed dziką fauną też byśmy mięli kondycję w genach! :D
Masz rację Jolcia i to jest swoją drogą pomysł dla kadry Nawałki. Powinni wypożyczyć z jakiegos tamtejszego zoo kilka lampartów i użyć ich do treningu szybkościowego

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
...no ten trener senegalu zrobił taki ruch żeby atakowali jak lampart:)...albo jak lwy bo
tak ich nazywają...

Dokładnie wtedy mi się skojarzyło, ale to bardziej wyglądało na sugestię, by się skuteczniej "przyczajali ...zna się (mua:) language dzikiej zwierzyny! :)):P
1234567 ... 14