STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9
:))) niewiele wiec nam pozostaje Krzys,jak widze:))) Pewnie ze...Polacy nic sie nie stalo//// Ja tam powazna "jezdem" jak nasi kopia..Ukryta prawicowosc ze mnie wyłazi?:))) Nasi byli spieci,kto to widzial byc pierwszym w szatni,spietym i czekajacym na Afrykanerow??? Oni na luzie a my czekamy jak na nie powiem na  co...i kogo.. a jednak przechytrzyli nas:))) Pozyjemy,zobaczymy. Trener machnal sie z taktyka,takie moje zdanie i nie do konca rozpracowal przeciwnika. Czemu Cionek a nie Teodorczyk? No ok..on wie lepiej,nie bede mu druzyny meblowac;)))) Najbardziej z calego meczu podobal mi sie pocalunek Lewndowskiej dla meza:))) jej misio zostal totalnie przyblokowany przez roslych lwow z buszu///Ale trudno,przykro,lecz trzeba patrzec do przodu!
 Zmykam,powoli sie pakuje, mecz z Kolumbia obejrze w pubie nad wloskim Adriatykiem :)) jeszcze tylko obejrze tu Argentyne z Chorwacja w czwartek o 20.,a potem..fly by fly...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Hehe no tak było...a to twój kociak na zdjęciu?...wiesz ja myśle ze dobrym posunięciem trenera byłoby...nie wystawiać lewandowskiego w następnym meczu...powiedzmy żeby wszedł tak pod koniec pierwszej połowy...

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
spokojnie Cionek to obrońca a Teodorczyk to napastnik - chyba chodzilo Ci o Bednarka-ja mysle, ze nasze klopoty wynikły z miejsca stacjonowania-luksusowy kurort, dlugie przeloty, nadmorski klimat, dlugie oczekiwanie na 1,-szy mecz i chyba niedoszacowanie przeciwnika

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hehe no tak było...a to twój kociak na zdjęciu?...wiesz ja myśle ze dobrym posunięciem trenera byłoby...nie wystawiać lewandowskiego w następnym meczu...powiedzmy żeby wszedł tak pod koniec pierwszej połowy...

Tak, to mój Armani Hienko :))), w domu zwany Mańkiem :)

A o Lewym myślę podobnie, coś nie mogą się razem zgrać, niby jeden team, a jednak ....czyżby gwiazdorzenie Mistrza było przyczyną?

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Lwiczka9
Mogło tak byc. On "za powaznie"podchodzi do sprawy,zbyt ambicjonalnie,bez luzu...:)) W szatni Bayernu tez nie byl kochany czy lubiany. Moze troszke zbesztal kolegow przed wejsciem,niedobrze...Ale..w sumie to nasz jedyny gwiazdor,wiec wolno mu niczym Messiemu i Ronaldo.. Kto bogatemu zabroni?:))) Ale co my tam wiemy,tylko spekulacje... a na serio..no nieee....nie skreslajcie go dziewczyny:))) To najlepszy polski piłkarz.:) WSZECHCZASOW.

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Obrona była do duszy...wyrównałoby  się gdyby był remis...
Nie bo oni też przegrali, my z remisem bysmy ich przeskoczyli co byłoby całkowitym brakiem szacunku wobec mistrzów ;))

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Bo to jest mundial niespodzianek. chociaz z drugiej strony Nigeria też nas zbiła tyle że towarzysko. Może nie umiemy grać z Afrykanerami? Milik partaczył , Krychowiak partaczył (ale zrehabilitował sie golem). moim zdaniem zmiany powinny być szybciej.   A co do Adriatyku to baw się Lwiczko i wypoczywaj a potem wraaj do nas stylowo opalona ;))

[...]

A oni potrafią bez niego grać? Argentyna jest uzależniona od Messiego , Brazylia od Neymara (gośc miał makaron na głowie ostatnio ) a my od Lewandowskiego.  A bez niego to sam nie wiem jak by naszym szło. ale pomysł ciekawy Hienko :)