STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Ale w kwalifikacjach przed mistrzostwami jakoś są zgrani?...tylko co to za rywale byli?...a jak przyjdzie co do czego...czyli mundial...to tak to wyglada jak dziś czy kiedyś...zobacz na Rosję jak im idzie i nie maja gwiazdy...i znów wygrali!...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Okazuje sie,ze w opinii speców sędziowskich miedzynarodowych drugi gol za niewazny. Widzieliscie sami o co chodzilo. I maja racje. Sedzia z Bahrajnu dziwnie sedziowal. Tendencyjnie. Ja na miejscu sztabu zglosilabym protest. Nie wiem,czemu nasi z tego nie korzystaja. Wszystko jest mozliwe. Trzeba walczyc do konca. Teraz to juz nic nie zmieni,ale...protest to protest. Kuriozalna bramka z powodu bledu sedziowskiego i zamieszaniem na linii boiska z wejsciem zawodnika senegalu zza linii boiska i naszych to zdezorientowalo. Szczesnego i bednarka,no i ten kiks Krychowiaka zla rzecz zrobil// A ten co wszedl powinien byc jak najdalej od pilki i wtedy sedzia go wpuszcza ,a nie,on sobie wbiega na pileczke po kiksie krychowika i klops!
Wow,na zwiedzanie sie nastawiamy,wiec moze przy okazju sie opale..:))Ale blisko plazy i basen wiec moze w przerwach sloneczo mnie zlapie:))) dzieki! fajnie sie tu z wami bawie!:))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

No właśnie o to chodzi...żeby go nie było na polu...wtedy przeciwnik będzie zdezorientowany...a chłopaki tez może staną się ciut samodzielniejsze?...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Okazuje sie,ze w opinii speców sędziowskich miedzynarodowych drugi gol za niewazny. Widzieliscie sami o co chodzilo. I maja racje. Sedzia z Bahrajnu dziwnie sedziowal. Tendencyjnie. Ja na miejscu sztabu zglosilabym protest. Nie wiem,czemu nasi z tego nie korzystaja. Wszystko jest mozliwe. Trzeba walczyc do konca. Teraz to juz nic nie zmieni,ale...protest to protest. Kuriozalna bramka z powodu bledu sedziowskiego i zamieszaniem na linii boiska z wejsciem nowego zawodnika senegalu i naszych to zdezorientowalo. Szczesnego i bednarka,no i ten kiks Krychowiaka zla rzecz zrobil//
Wow,na zwiedzanie sie nastawiamy,wiec moze przy okazju sie opale..:))Ale blisko plazy i basen wiec moze w przerwach sloneczo mnie zlapie:))) dzieki! fajnie sie tu z wami bawie!:))
Uważam że sędziowie powinni być tylko z krajów które grają na Mundialu. Bahrajnu tam nie ma. No ale przynajmniej sędzia Allah nie dał czerwonej kartki Krychowiakowi a w sumie mógł ;)
Ty sie bawisz fajnie z nami a my (bo zakładam ze pisze nie tylko w swoim imieniu) z Tobą :)))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No właśnie o to chodzi...żeby go nie było na polu...wtedy przeciwnik będzie zdezorientowany...a chłopaki tez może staną się ciut samodzielniejsze?...
Albo ich paraliż złapie i nic nie zrobią. Argentyna bez Messiego też nie wygrywała ponoć a graczy mają co najmniej na poziomie Hiszpanów (którzy z kolei nie mają jakiegoś pojedynczego megagwiazdorka)  ;)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Argentyna wygrywała nawet jak nie było messiego...maja już trzy razy mistrza?... co to za porównanie ryo:))...kto nie ryzykuje ten nie pije szampana!...co do krychy całe
szczęście ze nie dał czerwonej kartki...bo nawet tego gola niebyloby i chyba jeszcze gorzej się skończyło...

[...]

Chodzi mi o obecną Argentynę Hienko. Tylko Messi ich przepchnął przez eliminacje :)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
No przecież wiem...ze o obecna chodzi...jak się nie wysila to nie zdobędą mundialu...
ale są państwem które już zdobyło...nam to się nie udało dotąd...i popatrz jak grają ruskie i nie maja żadnego gwiazdora...
1 ... 45678910 ... 14