STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Lwiczka9
Podobno ma tylko stłuczony miesień...powinien zagrac z Kolumbia...info sprzed 40 min,moze Ty masz cos swiezszego...Dobrej nocki!

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

wygląda, ze być może na dalsze mecze stracilismy Blaszczykowskiego-odnowila mu się kontuzja stawu skokowego i dlatego zszedł z boiska
To pewne? Bo znalazłem takie cos: https://sport.onet.pl/pilka-nozna/kadra/ms-2018-uraz-blaszczykowskiego-nie-jest-powazny/cj4kmf1

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

da®®io
spokojnie-pewnie wasze wiesci są wiarygodniejsze, miejmy nadzieje, ze go do dnia meczu przywrócą do sprawności

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Błaszczykowski jest już „stary”...dlatego nie radze na niego liczyć...to już jego ostatni popis... może  jeszcze błyśnie?...nic nie może wiecznie trwać...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Potrafią się zachować z klasą ;)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2 napisał/a
Potrafią się zachować z klasą ;)
I na dodatek większość z nich to pewnie wyznawcy Islamu

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
Zapewne tak , a ja zwróciłem uwagę na pewną ciekawostkę. Otóz podczas meczu kamerzyści pokazują co ładniejsze kibicki. I np dziś gdy grał Iran pokazano parę fajnych dziewczyn stamtąd i...żadna nie miała burki :D

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

da®®io
a to jest zdjęcie ukazujace sytuację z tym feralnym drugim golem Senegalu

i pytam, czemu sędzia nie poczekał z wpuszczeniem Senegalczyka do momentu aż piłka nie wyszła po za boisko?
1 ... 6789101112 ... 14