STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

24.06. mecz Polska-Kolumbia 0 : 3  to było dno !!!

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

da®®io
a więc typuję na niedzielę
* Anglia-Panama   3:0
* Japonia-Senegal 1:1
* Polska-Kolumbia  2:1

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
Anglia-Panama   3:0
Japonia-Senegal 2:1  (Samurajowie i ninje nie dadzą sie czarownikom :D )
Polska-Kolumbia  3:2

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Jola
Ryo2 napisał/a
Anglia-Panama   3:0
Japonia-Senegal 2:1  (Samurajowie i ninje nie dadzą sie czarownikom :D )
Polska-Kolumbia  3:2

Hej Krzyś, w pierwszych dwóch spotkaniach typuję podobnie, ninja to w sumie też czarownik! :)

Jeśli chodzi o naszych, raczej 3:1, albo nawet do zera.
Doszło do mnie, że kadra Nawałki, umęczyła lamparty z Kaliningradzkiego Zooparku! :D
ps.
Od pierwszych treningów tam powinni się "relaksować", a nie z delfinami! :)))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Anna.
Witam wszystkich fanów naszej reprezentacji :-).
Nie mam najlepszych przeczuć, gdy myślę o zbliżającym się wieczorze, nie dopuszczam w ogóle wyniku jak Anglia:Panama...
Po prostu będę trzymać kciuki za naszych chłopaków!

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Jola napisał/a
[...]

No i ninje sie nie dali Joluś :D
A i z tym 3:0 to w sumie trafiłaś

Yyy...co oni robili tym biednym kotkom?   :D

[...]

Ano trafiłam ....szkoda, że na odwrót.
Nie wiem już w sumie, czy nasi faktycznie technicznie również słabsi czy raczej kondycja.
I jakoś nie potrafią się zgrać jako drużyna. Ewidentnie Ducha Walki zabrakło.
Kolumbijczycy od pierwszych minut grali z takim zaangażowaniem, jakby chodziło o ich życie...to samo było z Senegalem.
Braki techniczne, źle opracowana taktyka przez selekcjonera itpd. ..co sprawia, że nasi nie potrafią pokazać dobrej piłki na boisku.
Jak Ty myślisz Krzyś?
Wiadomo, że to nie pech.
1 ... 891011121314