STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Lwiczka9
Na koniec dam jeszcze linka do opinii red.naczelnego Przegladu sportowego. Podoba mi sie jego ocena i w pelni sie z nia zgadzam. Mamma mia,panie trenerze,jak pan mogł?:)
https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/mundial-2018/reprezentacja-polski/mundial-2018-tomasz-wlodarczyk-o-adamie-nawalce-po-meczu-z-senegalem/wnyz037

Dobranoc,dzieki za dzien w strefie polskiej kibica:)
Gospodarz watku  uzera sie na A4??:))))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No przecież wiem...ze o obecna chodzi...jak się nie wysila to nie zdobędą mundialu...
ale są państwem które już zdobyło...nam to się nie udało dotąd...i popatrz jak grają ruskie i nie maja żadnego gwiazdora...
Ruskie do tej pory grali z leszczami. Teraz będą grać z Urugwajem a to wyższa półka. Choć z drugiej strony Urusi już chyba będa mieć zapewnione wyjście z grupy więc mogą zagrać rezerwami. Czyli trzeba poczekać czy na tym mundialu cudów uda się wyjść z grupy Portugalii i Hiszpanii . Jeżeli tak to wtedy obojętnie na kogo ruskie trafią to będzie wiarygodny test ich możliwości :)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Faktycznie. Redaktor pisze sensownie , no ale trudno. Jest jak jest i teraz jedziemy z Kolumbią na jednym wózku co oznaczać będzie ciekawy mecz (oby) ;)

Dobranoc Lwiczko , dziękuję również (a co do gospodarza to chyba tak) ;))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Zgadza się ze przeciwnicy nie sa mocni...ale chodzi mi o ich podejście ze się nie boja i idą do przodu...duch walki po prostu!...misiek dobrze wytypował:)...

[...]

Mhmm w sumie powinienem chyba miśka wrzucić do wątku o wrózkowaniu ;))

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Nie wiem o jakiego misia ci chodzi?.....mi chodziło  o miska który jest wyrocznia piłkarska w Rosji...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

wygląda, ze być może na dalsze mecze stracilismy Blaszczykowskiego-odnowila mu się kontuzja stawu skokowego i dlatego zszedł z boiska

[...]

Tego samego. W sumie na każdym mundialu ostatnimi czasy jakieś zwierzątko "wrózkuje" więc tematycznie pasuje do wątku ;)