STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

hiena
Hej!...bomba ten „kibic”:))...w tej Moskwie różne rzeczy się dzieją...co do meczu Rosji
wyrocznia...tez miś:)...wskazał na gospodarzy wygrana...

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Polska - Senegal
Mocny remis, albo 2:1

:)

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Oki,Oki,Krzys,juz jestem baaaaardzo spokojna:)) bedzie dobrze!
Pierwsze trafienie już mam bo tylko ja tu typowałem wygraną Japończyków , co prawda walnąłem się trochę przy wyniku ale 3p są tam gdzie miały być  :D

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

mój wynik meczu Rosja-Egipt  2:1

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9
a jednak nerwówka...Polska-Senegal do przerwy 0-1....Brak Glika bezsporny...to jakas inna druzyna od tej ktora ostatnio ogladalismy..Co sie stalo???Przeciez Senegal jest marniutki...Moze sa przetrenowani? moze za dlugo w upale siedzieli ostatnio...Ustawienie tez dosc eksperymentalne...nazwiska znane i dobre,a gra sie nie klei...
Licze na 2 polowe,wszak gra sie do konca....:)

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

2:1 po takiej mordowni w I połowie, chyba zaprzestanę typować. ..żeby chociaż remis był.
Afri mają trening wytrzymałościowy uciekając przed lampartami, nasi umęczeni.

Re: STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

Lwiczka9
W sumie to chyba odpowiedz jest prosta. Nie gramy SWOJEJ piłki , lecz taktyke na Senegal opracowana via trener. Czy to dobre? no nie wiem. Jestesmy ofensywni,wiec po co sie tylko bronic,a pozycyjny atak nam nie wychodzi? Wiecej szalenstwa panowie!:)

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ta bramka to samobój był!...ten ciolek strzelił :/...
123456 ... 14