Sen

Walkiria
Podczas gdy beztrosko się relaksowałam w wannie, jakiś mężczyzna wytargał mnie z niej wyrzucając do góry i robiąc w powietrzu baletmistrzowskie piruety. Wyglądał jak facet w rajtuzach i twierdził, że ratuje mi życie. Ten dowcip sprawił, że obudził mnie dziś mój własny, głośny śmiech.
W fizycznym ciele nie mogę zobaczyć we śnie za wiele, dlatego czasem w nim lewituję. Woda symbolizuje odradzenie się, nie śmierć. I to rozśmieszyło mnie :)

Re: Sen

Lwiczka9
Byloby zabawne,gdyby nie serial jaki koncze ogladac..Most nad Sundem 1 seria ost odcinek..Mroczny cokolwiek...Kiedys sniłam ,ze mam skrzydła i latam:) Z narzeczonym. Piekny sen...pozdro niedzielne...

Re: Sen

Walkiria
Kolejny ciekawy serial? Ja już robię przerwę. Ale dom z papieru zaliczony. Fajny :)
Moje ostatnie latanie było dość osobliwe, jako że byłam w nim iście niszczycielskim, wietrznym żywiołem. Przyciągnęłam w swoje dłonie w powietrzu wszystkie wiatry wiejące z różnych stron i najpierw nimi zaczęłam obracać wkoło, a chwilę potem sama się stałam jakby orkanem. Czułam tą moc, Lwiczko. I przyznam, że ten sen zaskoczył mnie, bo nigdy nie przeszło mi przez myśl, że tak potrafię i mogę jakimkolwiek żywiołem bez problemu być :)
Jednak zdałam sobie jednocześnie sprawę, co mogło by się stać z naszą ziemią, gdyby taka moc znalazła się w nieodpowiednich rękach. Więc po prostu pocieszyłam się nią jeszcze chwilę i wybudziłam się.
Jeśli chodzi o mnie to średnio lubię latać we śnie, ponieważ zawsze robię to tylko wtedy, gdy czuję zagrożenie. I śmigam wówczas coraz wyżej, szybciej, bez skrzydeł. Jedyny plus - nikt i nic mnie tam nie sięgnie.

Pozdrawiam również i miłego wieczoru :)

Re: Sen

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Walkiria
Też pozdrawiam niewidzialnego ludzkim okiem i prostuję :)
Wybudziłam się około 1 w nocy. Mam 170 z dodatkowym miejscem na aureolę i włosy w kolorze czekolady gorzkiej. Z blondu lubię tylko refleksy świetlne. Wiek mój podobny do wzrostu z dodatkowym miejscem na pielgrzymkę do Ziemi Świętej. A na podryw nie zamawiam egzorcysty raczej :D
Dobrej nocy, czas na mnie. Miło się czytało te humorystyczne rewelacje ;)

Re: Sen

Kawusia
A jednak ciągnie Cię Walkirio do maga z Atlantydy.Kolor włosów nie jest tak istotny ,bo już działają fryzjerzy ,i można się przefarbować na blond.Mężczyźni wolą blondynki.;)))Uparcie zdążam ku tym refleksom ,ale wciąż po wymyciu wpadają w rudy,do tego mam tylko 160 wzrostu,więc się nie kwalifikuję jak ty.Ale ty ze swoim wzrostem i pewnie długimi nogami możesz podbić nie jedno serce.

Re: Sen

Walkiria
Kawusiu, ale podbijanie serc męskich mi zupełnie nie w głowie :) Szczerze mówiąc rzadko nogi eksponuję, bo nie szukam tego typu bodźców i wrażeń. Ważna jest dla mnie prywatna oaza szczęścia, ciszy, spokoju i zdrowie. Kolor włosów nie ma większego znaczenia, zarówno w zielonych, różowych, jak i niebieskich można wyglądać dobrze.

Czy ciągnie mnie do maga? A może odwrotnie - mag myśli za dużo o mnie, stąd odkrywanie tego, co dla niego nieodkryte (przez pobudzenie serca i sumienia). A chęć poznania moich mrocznych doświadczeń mogą przyprawić niejednego o zawał. Nasunie się wówczas więcej pytań niż odpowiedzi, bo mag wybrał inną drogę.
Może dojrzy kiedyś we śnie zieloną, świecącą mgłę pędzącą przez łazienkę jeszcze. O ile nie wycofa się z niej ze strachem. Jeśli odwaga mu dopisze, życzę mu nerwów ze stali, bo będą mu zapewne potrzebne :)

Re: Sen

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Fajnie, że tu jesteś Kawusiu. Ponoć jesteś specjalistką od snów, więc tym razem ja zacznę. Miałam przekaz od strasznie gadatliwego mężczyzny, któremu kazałam w końcu zamilczeć przechodząc na drugą stronę korytarza, by go nie słyszeć. Przeszedł też tuż za mną i pytał głośno jak ma mnie odnaleźć, jeśli mu tego nie ułatwiam? Kilkakrotnie żądał, bym pozwoliła mu się zobaczyć, a ja stałam tuż przed nim i dziwiłam się, że mnie nie widzi jak ja jego w ciemności. Wygląda na to, że mam koci wzrok, a on nie :D Może ze mnie jakaś czarownica jednak trochę jest, he he. To było śmieszne, ale najgorsze było to, że mu się buzia nie zamykała. No gorzej jak przysłowiowa baba. Pasuje mi do Wojtka jak ulał :) Jeśli faktycznie jest taki jak na forum, Kawusiu, to po spotkaniu z nim mogłabyś marzyć też o ciszy i spokoju :)

Re: Sen

Sputnik
Miałem sen... Uwaga drastyczne! Ślimak pełzający po brzytwie :(
12