Slabo to widze...

Kpt.Wojtek
Zapalilem ziola, (listki bobkowe) wprowadzilem sie w trans rumem i widzialem przez dno butli upadek atlantydy!
Gargamel - krolem. Gubernatorka abdykuje. Syf, kila, mogila...

Re: Slabo to widze...

Kpt.Wojtek napisał/a
Zapalilem ziola, (listki bobkowe) wprowadzilem sie w trans rumem i widzialem przez dno butli upadek atlantydy!
Gargamel - krolem. Gubernatorka abdykuje. Syf, kila, mogila...

Nie bądź takim pesymistą Kapitanie, myślisz, że może być gorzej niż czasem było?

Re: Slabo to widze...

da®®io
znow zaczal bzdecic o moim zabanowaniu, a co? czy ja mam sie tam pojawic pod nowa postacia? z nowym nickiem? a moze mam sobie przykleic brode i wasy i zalozyc kominiarkę zeby mnie nie rozpoznali? paranoja, a tu jeszcze powrot illuma na modera-czarno to widze tak jak kapitano

Re: Slabo to widze...

[...]

Ja bardziej względem Illuma mam mieszane odczucia, chociaż razem z Wojtkiem, to faktycznie niezły mix, ale zobaczymy....

Re: Slabo to widze...

zastanawiam się
Ja bardziej względem Illuma mam mieszane odczucia

Chciałbyś i boisz się? :D

Re: Slabo to widze...

Jola
zastanawiam się napisał/a
Chciałbyś i boisz się? :D

Ja się nie boję :)

Re: Slabo to widze...

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Jeszcze Drapak i Ewa na modera, i skojarzyło mi się powiedzonko:
"Nie narzekaj na szefa obecnego, bo kolejnego możesz mieć gorszego."
:)

Re: Slabo to widze...

da®®io
a widzialas jakie logo forum im zaproponowałem?
1234 ... 13