Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

da®®io
przylazi taki karaluch i jatrzy, szuka guza i robi wokol siebie smrod-ze tez na takiego trolla nie ma metody, zeby go spacyfikowac

Re: Slabo to widze...

ja tak to widzę
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dopiero będzie, jak wszystkie trole stamtąd znikną.

Re: Slabo to widze...

Ryo2
ja tak to widzę napisał/a
Dopiero będzie, jak wszystkie trole stamtąd znikną.
Mission impossible skoro siedzą tam w zarządzie :)

Re: Slabo to widze...

taka prawda
Cały czas, [wymoderowano], piszesz o "czosnkach". Tak naziści i rasiści mówią na Żydów. [wymoderowano]

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
Dziś ten a jutro tamten...jak nie ten to inny.. i tak w kółko macieju...Nie dasz rady...fora sie przenikaja..Nie badz idealistą..Tam pogadasz,tu ponarzekasz,potem znow ktos cie tam wkurzy,przyjdziesz tu i nawtykasz...trolle tak juz mają...przeciez to znasz...jak tam nudno, to tu bocki, a jak tam wesolo to lampeczke wypijesz do dna z towarzystwem...Ot,zwykle portalowe zycie trolla...

Re: Slabo to widze...

ja tak to widzę
darrio napisał
"[wymoderowano] " taka prawda " gdzie prowokatorze pisze o Zydach, czy ty  [wymoderowano] szukasz awantur? [wymoderowano] "

O takich troli głównie chodzi właśnie.

Re: Slabo to widze...

taka prawda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Trollica Lwiczka już zaatakowała innego, miejscowego trolla, który zmienił dla niepoznaki nick.
Zagryziecie się tu, moi drodzy jak tak dalej pójdzie.:D

Re: Slabo to widze...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
taka prawda - jestes przewrotnym prowokatorem i wmawiasz mi cos co nie kierowlem do tych grup ktore mi imputujesz- jestes czosnek burak konserwowy i prawicowy  czopek - teraz kumasz?
1234567 ... 13