Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Ryo2
czytelnik napisał/a
To forum od zawsze było wypełnione takimi chamskimi ludźmi. Z Atlantydy się ich pozbyli.
Chamscy ludzie przybywają tu z Atlantydy i robią sztuczny tłum :)

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
I ty tutaj czytelniku?:))))Oj nudzi wam sie na Atlancie...Nie dziwie sie:))))Kto by gadał z nawiedzonymi ciotkami albo ugrzecznionymi dziewusiami?:)))) Nie wspomne o meskich personach,ups...mięsnych personach:)))Boze,ze tacy faceci istnieja w realu,wierzyc sie nie chce:))))

Re: Slabo to widze...

czytelnik
Tak, Darrio nie ma czego tam szukać, więc tu się wypróżnia.

Re: Slabo to widze...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
oczywiscie, bo u Serenity to najlepiej jak nikt nie skacze do illuma, drapaka, lotha-najlepiej zeby nie bylo krytyki i zeby ambicje swoje schowac do kieszeni, zeby samemu sie banowac i tjutlac w tematach proponowanych przez lotha

Re: Slabo to widze...

A jakze, nie inaczej,Krzysiu:))))) Nudy na pudy na tej Atlancie:))) Zmykam,dobrej nocy,niech sie sami bawia:)))Do milego! Oj tam,nie badzmy chamscy,uzyczmy im gosciny:))) tam juz wszyscy poszli spac,nowe porzadki,nowe modery,nowe zarzady:))) A mi to lotto <ja jestem tu:)))

Re: Slabo to widze...

romek
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Tak jest Lwiczko, [mod]

Re: Slabo to widze...

da®®io
internet to jednak jest siedlisko id.otow i przychlastów

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
dario,sam widzisz....musisz sie jeszcze naocznie przekonywac..??? Przeciez juz pan Lem mowil o tym...ilu tu idiotów...wszyscy dokladamy cegielke... Lepiej pospać>))Pa i dobranoc!
1 ... 3456789 ... 13