Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
A bo Jolus tu sa prawdziwe babki,a nie tam jakieś mimozy:)))) Mi tam co prawda zarząd nie imponuje,ale jak chce sie przytulic,to...czemu nie:)))) Taki joke. zarty sie mnie trzymaja na noc:))) a mialam jechac w sobote na Addre Rieu do Argo no ale..////

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez romek
Hmmm...warto zweryfikowacswoje  poglady na moj temat :) A Ty to kto Romuś?:)))) Masz tam Tytusa i Atomka,bo kumpelki nadciagneły i moze bibke zrobimy?:))) Tylko mi Any nie sprowadzaj:))))

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
I w mym przypadku właśnie owa "kropla przelała" więc faktycznie  Atlantyda to  już przeszłość

Dobrej i śnij pięknie Lwiczko ;)

Re: Slabo to widze...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
lwiczko moze to ten:) http://www.youtube.com/watch?v=niiYv09hHOI& - dobranoc:)

Re: Slabo to widze...

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
taka prawda napisał/a
Towarzystwo Wzajemnej Adoracji, to siedzi tutaj. Tam ludzie piszą co chcą.

A tu nie piszą ludzie co chcą?

Tu wylatują tylko anonimowe chamskie posty awansowanych "wysoko postawionych" Troli z Rajskiej Atlantydy ;)

Re: Slabo to widze...

multi-forumowicze
Biedny Ryjek. Wyżal się nam, co to za kropla, co się przelała? Jak oni ci dokuczyli? Jesteś wśród przyjaciół i my cię zrozumiemy. Pozbądź się tych toksycznych myśli, które cię dręczą.

Re: Slabo to widze...

Troszke Krzysiu sie powyglupiałam tu dziś,czasem człowieik musi,bo...sie udusi:)))A tak na serio,to...wiem ile kosztuje rozstanie.../// Nie jest to łatwe,ale mysle,ze dzisiejsze zmiany tam =ułatwily Ci decyzje..Wole tam nie zagladac nawet ...ze o pisaniu nie wspomne...lotek nareszcie ma swój spowiednik,chcial tego od zawsze. Niespelniony ksiądz musi prowadzic katecheze zbłakanych duszuczek i przyjmowac spowiedz,rozgrzeszac i dawac pokute. Nie chce tego ogladac co robi z ludzmi. I tych ludzi,co nie wiedza co czynia i w czyich lapach sa..Brrrrrr....

Dziekuje Krzys...mam nadzieje pieknie snic i Tobie kolorowych,cudownych snow!

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez multi-forumowicze
multi-forumowicze napisał/a
Biedny Ryjek. Wyżal się nam, co to za kropla, co się przelała? Jak oni ci dokuczyli? Jesteś wśród przyjaciół i my cię zrozumiemy. Pozbądź się tych toksycznych myśli, które cię dręczą.
Która z twych mnogich jaźni jest aż tak przyjacielska? :)