Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
Nie inaczej romuś,nie inaczej...Buziak za słowa wyjete prosto   z ust...Ech, slowo to potega. Nie wiem tylko,czy admin cie nie przyszpili,ale co tam. Tobie to wisi.

Re: Slabo to widze...

No no, nie myślałam, że wątek tak się rozwinie, a to Zarząd z Rajskiej Atlantydy anonimowo przeniósł tu swoje świętowanie i myślą, że ich nie widać :)

Re: Slabo to widze...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czytelnik
czytelnik napisał/a
Tak, Darrio nie ma czego tam szukać, więc tu się wypróżnia.
Nie wypróżnia tylko pisze co sam też robisz. Różnica polega na tym że on tu jest mile widzianym domownikiem a ty nie :)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
I cieszę się bardzo że tu jesteś Lwiczko  Swoją drogą po wykasowaniu sie stamtąd też tak mogę puentować jak Ty czyli "A mi to lotto  , ja jestem tu" :D

Dobranoc :)

Re: Slabo to widze...

ryo, bo jak ja mam z nimi prowadzic jakies porypane dywagacje- to wolę do nich przemawiac takim jezykiem jaki najlepiej przyswajają bo jak mam reagowac na taki epitet ze jestem dla prowokatora przestepca bo tych niby obrazam choc ich nie obrazam-czy z takimi popaprancami jest sens rozmawiac?

Re: Slabo to widze...

Ryo2
Luzik Darek , baw się jak chcesz :D

Re: Slabo to widze...

Dobranoc Krzysiu....ja sie tam nie wyrejestrowałam bo nie chce mi sie wchodzic w te "rejestry"...Nie ma to znaczenia. Mysle,ze kazdy czlowiek znajdzie swoje miejsce:) czasem to trwa....ech,te sentymenty kolzenskie...Niemniej,zawsze jest jakas kropla,ktora przeleje....Bede tu zagladać:)  a Atlanta to juz przeszłosc...Trafiona,zatopiona. Jeszcze raz,dobrej:)

Re: Slabo to widze...

romek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Aż musiałem sprawdzić czy ty, to ty :-)
Może nie jesteś taka drętwa i psychiczna jak mi się wydawało :-)
1 ... 45678910 ... 13