Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

ja tak to widzę
No toteż mówię, że wszystkie tutaj ściągną :-)  a tam będzie błogi spokój, jak na rajską wyspę przystało ;-)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
ja tak to widzę napisał/a
darrio napisał
"pokaz mi pojebie " taka prawda " gdzie prowokatorze pisze o Zydach, czy ty squrvielu szukasz awantur? wypad stad perfidna klamliwa mendo"

O takich troli głównie chodzi właśnie.
Czyli wywalicie z Atlantydy Ewunię alias Ryszarda?

[...]

Te z zarządu tu nie ściągną bo raczej nikt ich tu nie chce :)

Re: Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

ja tak to widzę
A skąd mogę wiedzieć? Może zechce do was dołączyć? :-)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
ja tak to widzę napisał/a
A skąd mogę wiedzieć? Może zechce do was dołączyć? :-)
W wersji anonimowej już tu jest :)

Re: Slabo to widze...

czytelnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
To forum od zawsze było wypełnione takimi chamskimi ludźmi. Z Atlantydy się ich pozbyli.

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
Czemu nie wracasz na te rajska wyspe lecz tkwisz tu po nocy? korzenie zapuszczasz? Słabo cos widze twój byt tutaj..Przesiądz sie na atlantydowego konia. Ino galopem! ...rumaku...:))) Tu tylko sobie skrecisz kark:))
12345678 ... 13