Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

da®®io
a jak tam sie napisze, ze jestescie konserwowe czosnki to nawet do jawnego kosza sie nie trafia
- wiec nie mecz illum tupy

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
To nie jest prawda tylko zakłamywanie prawdy Illumie :)

Re: Slabo to widze...

taka prawda
No właśnie. [wymoderowano].
Ja np. nie lubię Żydów ale to nie powód żeby ich bezmyślnie wyzywać [wymoderowano].
[wymoderowano].

Re: Slabo to widze...

ja tak to widzę
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
A mi się widzi, że wszystkie trole po kolei stamtąd uciekną i tutaj się będą zagryzali,
Na Atlantydzie nastąpi spokój i nowa era dla rdzennej ludności ;-)

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
Powodzenia zatem! I żegnamy bo przeciez nie bedzie tu po co wchodzic skoro tam jest tak pieknie,nieprawdaz?:)) Bey "skarbie"! :)) Nies tam gałązke oliwną a tu zostaw po sobie dobry wizerunek...Ciiiii...kazde Twe nastepne slowo temu zaprzeczy....

Re: Slabo to widze...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez taka prawda
pokaz mi [wymoderowano] " taka prawda " gdzie prowokatorze pisze o Zydach, czy ty [wymoderowano] szukasz awantur? [wymoderowano]

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
ja tak to widzę napisał/a
A mi się widzi, że wszystkie trole po kolei stamtąd uciekną i tutaj się będą zagryzali,
Na Atlantydzie nastąpi spokój i nowa era dla rdzennej ludności ;-)
Jak narazie trolle (w wersji anonimowej) tutaj ciągną zamiast siedzieć na Atlantydzie i delektować się "spokojem i nową erą dla rdzennej ludności" :)

Re: Slabo to widze...

trolle
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ja tak to widzę
Taki jest ogólny plan. Po co zatruwać życie miłym ludziom z Atlantydy? My też mamy uczucia.
123456 ... 13