Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Inna mama
Gargamel - krolem. Gubernatorka abdykuje. Syf, kila, mogila...

Kpt.Wojtek 🌟

Cóż żeś zły ludu królowi swemu uczynił, że dobę po koronacji nagle i niepostrzeżenie zniknął?
Pojmany? Uwięziony? Może w ramionach...czyichś?
A może wypowiada konkordat i potem rozprawi się z takimi jak Ty :-)?

Re: Slabo to widze...

A co to za wesoly Romek sie pojawil?:))...chyba zaraz puszcze ta piosenke co mi sie z nim kojarzy;)...ale sie rozpisaliscie dzis w nocy!...

Re: Slabo to widze...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
[...]

Zly lud, prawicowy lud.

Re: Slabo to widze...

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
Zly lud, prawicowy lud.
Biedactwa nie nadążają za rozpędzonym światem dlatego stale są nabzdyczeni
 Mrocznymi szlakami pływasz mości kapitanie więc niech Posejdon dalej czuwa nad Twą łajbą gdy sie zapuszczasz na prawicowe wody ;)

Re: Slabo to widze...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Moim zdaniem ta abdykacja Królowej Sylwii, to jakaś ogromna mistyfikacja... Sylwia jest przecież kobietą i dobrowolnie by władzy nie oddała! Bez jakieś wielkiej forumowej rewolucji, przewrotu czy buntu nie zrzekłaby się tak łatwo władzy!

A tutaj przejęcie nastąpiło za gładko, bez rozlewu krwi i jakiegoś specjalnego rozgłosu. Chyba coś innego się za tym kryje. Być może słusznie wystraszyła się RODO albo jakiegoś innego diabła! Dziwnym zbiegiem okoliczności abdykacja królowej zbiegła się w czasie z wejściem w życie nowych przepisów. Może Królowa Sylwia sprytnie, po szelmowsku przerzuciła ryzyko obejmowania forumowej władzy na nieświadomego i niespodziewającego się podstępu Lothara?

A Lothar zakochany po same uszy w Sylwii naiwnie uwierzył w jej czułe słowa, wspaniałomyślność, dobroduszność i bezinteresowność przekazania władzy...
A może Lothar jest świadomy i dobrowolnie zgodził się być marionetką Królowej Sylwii, która dalej (tym razem z ukrycia) rządzi królestwem i jak dawniej steruje sznurkami forumowej władzy?

Albo wcale się tej władzy nie zrzekła, tylko podstępem została przez Lothara i bandę porwana, uprowadzona, uwięziona, zamknięta w jakiejś starej, zamkowej wieży otoczonej fosą i zmuszona siłą do abdykacji... Mało to było takich przypadków na świecie?

Re: Slabo to widze...

hiena
Cholera wie...Pisala cos ze da sobie czas na zastanowienie...tylko nie wiem juz ile?... teraz wiadomo kto tam siedzi i sie produkuje...ja to mam gdzies napisalam ze nie bede wiecej nabijac ich watkow...wieje tam coraz wieksza nuda...czy ona czy on
Jako Admin?...dla mnie to jest to samo!:/...

Re: Slabo to widze...

Kpt.Wojtek
Przypominam, ze Loti juz dawno pisal o otwarciu swojego forum na Nabble. O co? Pewnie trzech terrorow, Anna wielu imion i anonimowe kremliny Putina>:))