Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

romek
To nie do końca tak. Będę z tobą szczery. Ja jestem mrówką a wy mszycami. Nie zabijam was ale żeruję na was. Bronię też was przed biedronkami. Jak przychodzą Ilumy, Ewki i inne biedronki, żeby was zeżreć, to ja was chronię. Symbioza taka.

Re: Slabo to widze...

romek
Nie szukam miejsca, tylko pokarmu. :-)

Re: Slabo to widze...

Jola
romek napisał/a
Nie szukam miejsca, tylko pokarmu. :-)

Ha ha, może faktycznie idź pobiegać, bo już nie tylko jaźnie ci się mylą, ale i wcielenia, Mrówko!:DD
Tylko uważaj na Mrówkojada 😀

Odpoczywasz kiedyś?

Dobrej nocy :)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez romek
romek napisał/a
[...]
Uważasz się za mrówkę? Cool :D

A jak wygląda owo "żerowanie" i "zżeranie"?

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
Ha ha, może faktycznie idź pobiegać, bo już nie tylko jaźnie ci się mylą, ale i wcielenia, Mrówko!:DD
Tylko uważaj na Mrówkojada 😀

Odpoczywasz kiedyś?

Dobrej nocy :)
Mrówkojad to zapewne jego inna jaźń

Re: Slabo to widze...

Jola
Ryo2 napisał/a
Mrówkojad to zapewne jego inna jaźń

W sumie niezła publika te jaźnie :), jakbyś teraz zrobił wykładzik nt bumerangów z pewnością jakąś jaźń zainteresujesz 😆😆😆

Nie no zmykam Krzyś, zanim mnie "mrówcze" jaźnie obejdą! :D

Re: Slabo to widze...

Ryo2
Jola napisał/a
W sumie niezła publika te jaźnie :), jakbyś teraz zrobił wykładzik nt bumerangów z pewnością jakąś jaźń zainteresujesz 😆😆😆

Nie no zmykam Krzyś, zanim mnie "mrówcze" jaźnie obejdą! :D
A jak zainteresuję większą ilość jego jaźni naraz i jaźń mrówkojada zacznie polować na jaźń mrówki? Takie widowisko  by mnie chyba ciut rozpraszało

Śnij czarownie Joluś (a dla pewności może użyj jakiegoś odstraszacza na komary bo istnieje opcja że i na mrówcze jaźnie zadziała) :D

Re: Slabo to widze...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie, nazywajmy rzeczy po imieniu - nasmrodziłeś jakimś zielskiem, schlałeś się i włączyło Ci się czarnowidztwo ;DDD
1 ... 910111213