Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Ryo2
Dobranoc Lwiczko podróżująca  :)))

Re: Slabo to widze...

romek
No bo ja tam pójdę trollować, a wtedy zgnuśniejecie tu do reszty, bo tak naprawdę to nie macie ze sobą o czym rozmawiać. Inna mama rzadko pisze więc skiśniecie do reszty.  Żeby zrobić mi na złość pogadacie jeszcze jeden czy dwa dni o niczym ale potem będzie koniec. To jest powód do smutku. :-)

Re: Slabo to widze...

Ryo2 napisał/a
Kraksa była? :D

A co do awansowanych to sie zastanawiam czy oni stąd kiedykolwiek wyłażą

Nie, to nie wypadek. Ulica czasem w nocy równie ruchliwa jak w dzień, a trudno by okna mieć zamknięte w taką duchotę.
Chyba zacznę używać stopery do uszu :)

Odnośnie awansowanych, raczej nie, mnogie ich jaźnie tylko się zmieniają :)))

Kolorowych Krzyś :),
spróbuję pospać, póki co zrobiło się jakby ciszej :)

PS.
No i nawet jogging o tej porze, aż spojrzałam  przez okno, bo z daleka było słychać, że ktoś biegnie :)))
Teraz może i lepiej, bo w końcu trochę chłodniej, ale mnie by się już nie chciało.
Może też spać nie może, chyba podam namiary na forum nie będzie musiał biegać po nocy jak go hałas obudzi :)))

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez romek
romek napisał/a
[...]
To będziemy milczeć , grunt że razem. Tobie raczej nic do tego :)

Re: Slabo to widze...

Jola
[...]

Ojjj, nie martw się tak :))
Gdy tu nie piszemy, oznacza, że zajmuje nas życie poza forum.
Za to Ty Bidulku widać szukasz swego miejsca, jak nie na tym to na Titanicu, i to raczej jest smutne ;)

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
[...]

Tylko budzika sobie nie zastopuj (o ile używasz) ;)

Co do awansowanych to to co piszesz jest oczywistą oczywistością. W sumie zabawnie jest jak jedna jaźń wdaje się w polemikę z drugą :D

Kolorowych Joluś :)

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
Ojjj, nie martw się tak :))
Gdy tu nie piszemy, oznacza, że zajmuje nas życie poza forum.
Za to Ty Bidulku widać szukasz swego miejsca, jak nie na tym to na Titanicu, i to raczej jest smutne ;)
W sumie nader osobliwe jest to że on uważa nasze rozmowy tu jako "robienie mu na złość"

Re: Slabo to widze...

Jola
Ryo2 napisał/a
W sumie nader osobliwe jest to że on uważa nasze rozmowy tu jako "robienie mu na złość"

:DDD
Widać już sam się gubi w swoich jaźniach nie wie Prawica co czyni Lewica 😀
Kolorowych Krzyś :)
1 ... 8910111213