Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Plany nie wypaliły...czasem tak bywa...a jechac samej w swieto siebie to..?? :)))  26 maja...rozumiesz...:) Na razie mam dosc podrozy,ale szkoda mi koncertu...Szczesciem jest YT.. Ma byc 15 000 ludzi...Jolu,zmykam...znow zarywam nocki,a tego nie chce/// Pozdrawiam cieplo i do zobaczenia tutaj:)) A co moich podrozniczych pasji to teraz siedze nad lektura ksiązki o Adriatyku,jego historii,i ..wspominam mile chwile nad nim ...Spij smacznie!

A faktycznie, 26 maj :))), ale masz tyle możliwości, że jak jakaś ulegnie zmianie to i może tak powinno być. Ty Lwiczko w ciągłym "ruchu", a czasem trzeba się zatrzymać choć na chwilkę :)
Dobrej nocki Lwiczko i do zobaczenia tutaj :)

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
Jesteś konsekwentny Krzyś. ..może i ja powinnam, bo w sumie uważam podobnie jak Ty :)
Rób jak uważasz Jolcia. Dla mnie wazne jest tylko byś tu była ;)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez romek
romek napisał/a
Lubię bibki ale Dareczek jest za bardzo zazdrosny o was. A teraz jeszcze przyszedł smutny Ryo bo mu się jakaś kropla czy łza przelała i będziecie musiały go pocieszać. To będzie raczej stypa. A jak Darek wyjmie jakąś bronę z obory albo sztachetę wyrwie z płota, to już w ogóle :-)
Wykasowanie się stamtąd to bynajmniej nie jest powód do smutku bo też i dlaczego miałby nim być?

Re: Slabo to widze...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez romek
Nie przecze,że masz poczucie humoru:))) Nie jest znowu z ciebie taki zimny dran...ups,  troll:))) Wiesz,my tu lubimy sobie pop...ć o d...maryni...i tak juz bedzie... To i sztacheta musi byc...Sam wiesz,ze wesele bez mordobicia to nie wesele..nasze forum nie jest ugrzecznione i,gdzie kazde słowo z pogranicza wulgaryzmu jest od razu usuwane do kosza jak u Lota..i jego dziewczyny..Serenki chyba,bo juz imienia nie pamietam..jejku,tam nie mozna bylo pomyslec o slowach na k,ch,itepe / no chyba ze jest sie Ewką/:))) A tu luz,swoboda... A ze darek zazdrosny...Noooo..wiesz...tam to..nie daj Boze zblizyc sie do takiego np. Iluma,bo juz mam na karku Ankę...albo do Lota bo jak Melisa zostanie pogoniona przez dzielnicową :)))))Wiec wiesz jak z ta zazdroscia jest... Ale jak sie nie przegnie to i bibka zdrowa moze byc..:)) No to czesc Romek bezAtomek:)))

Re: Slabo to widze...

Ryo2 napisał/a
Witaj nocną porą Joluś :)

Witaj Krzyś :)
Przebudzł mnie hałas od ulicy i tu zajrzałam ;)
I widzę, że nie tylko ja, Awansowane Trolle z Atlantydy również :)

Re: Slabo to widze...

No własnie to sama radosc Krzysiu! Nie ma co sie pocieszac:))) Naprawde juz dobranoc i zamykam:)Do milego!

Re: Slabo to widze...

Masz racje Jolu...czasem warto "przysiaść"...Musze sie tego uczyc ciagle...Zimę zle zniosłam i zbyt dluga przerwe w podrózach....Teraz mnie goni na Morawy w Czechach...i mysle o miastach hanzeatyckich niemieckich północnych...Jakos na inne kontynenty mnie nie nosi...Lubie nasza piekna Europę...I tym marzeniem mówie DOBRANOC....Do milego i dobrego czwartku..:)

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
Witaj Krzyś :)
Przebudzł mnie hałas od ulicy i tu zajrzałam ;)
I widzę, że nie tylko ja, Awansowane Trolle z Atlantydy również :)
Kraksa była? :D

A co do awansowanych to sie zastanawiam czy oni stąd kiedykolwiek wyłażą