Slabo to widze...

Re: Slabo to widze...

Jola
Lwiczka9 napisał/a
A bo Jolus tu sa prawdziwe babki,a nie tam jakieś mimozy:)))) Mi tam co prawda zarząd nie imponuje,ale jak chce sie przytulic,to...czemu nie:)))) Taki joke. zarty sie mnie trzymaja na noc:))) a mialam jechac w sobote na Addre Rieu do Argo no ale..////

Awansowane Trolle z Atlantydy tu przychodzić nie przestaną, bo komu mają tam dokuczać, samym sobie? :)

Zmieniłaś plany Lwiczko odnośnie koncertu Rieu w Argo?

Re: Slabo to widze...

Ryo2 napisał/a
Która z twych mnogich jaźni jest aż tak przyjacielska? :)

:)

Re: Slabo to widze...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Decyzja była podjęta już jakiś czas temu Lwiczko (o czym pisałem kiedyś Joli na priv). Teraz po prostu ją zrealizowałem. Trudne to niespecjalnie było bo w zasadzie większość ludzi stamtąd z którymi się fajnie wymienia literki jest też tu  ;)

Re: Slabo to widze...

Jola napisał/a
Ryo2 napisał/a
Która z twych mnogich jaźni jest aż tak przyjacielska? :)

:)
Witaj nocną porą Joluś :)

Re: Slabo to widze...

Plany nie wypaliły...czasem tak bywa...a jechac samej w swieto siebie to..?? :)))  26 maja...rozumiesz...:) Na razie mam dosc podrozy,ale szkoda mi koncertu...Szczesciem jest YT.. Ma byc 15 000 ludzi...Jolu,zmykam...znow zarywam nocki,a tego nie chce/// Pozdrawiam cieplo i do zobaczenia tutaj:)) A co moich podrozniczych pasji to teraz siedze nad lektura ksiązki o Adriatyku,jego historii,i ..wspominam mile chwile nad nim ...Spij smacznie!

Re: Slabo to widze...

Ryo2 napisał/a
[...]

Jesteś konsekwentny Krzyś. ..może i ja powinnam, bo w sumie uważam podobnie jak Ty :)

Re: Slabo to widze...

romek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lubię bibki ale Dareczek jest za bardzo zazdrosny o was. A teraz jeszcze przyszedł smutny Ryo bo mu się jakaś kropla czy łza przelała i będziecie musiały go pocieszać. To będzie raczej stypa. A jak Darek wyjmie jakąś bronę z obory albo sztachetę wyrwie z płota, to już w ogóle :-)

Re: Slabo to widze...

:))dobre dario...Spij spokojnie:) Dobrego czawartku!
1 ... 678910111213