Sprawdzam sobie test robota

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Wstaw sobie jakiś obrazek, bo i tu wyglądasz jak niezalogowany :)

Re: Sprawdzam sobie test robota

da®®io
specjalnie schowałem się zeby nie rzucać się w oczy, ale jest ok, cos sobie wymyslę nowego:)

Re: Sprawdzam sobie test robota

znalazlem w necie cos podobnego do awatara " henrego " chcesz to zobaczyc? oczywiscie tego sobie nie wkleję ale pokazac mogę:)

Re: Sprawdzam sobie test robota

Zrób sobie obrazek z kowbojem, takim w kapeluszu - będzie Ci w nim do twarzy :)

Re: Sprawdzam sobie test robota

Ja nie wiem jaki "henry" miał awatar?

Re: Sprawdzam sobie test robota

da®®io
wydaje mi się, ze cos takiego

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Już go gdzieś widziałam. A ten co dla siebie znalazłeś?

Re: Sprawdzam sobie test robota

da®®io
taki obrazek byl chyba w archiwach Atlantydy na watku z takimi przerobkami graficznymi, a jesli nie chesz mnie widzieć takiego gołego:) to wrzuce na razie cos co juz uzywałem- glowa techno w zielonych okularach-moze być?
12345