Sprawdzam sobie test robota

Re: Sprawdzam sobie test robota

da®®io
najwiecej logowanych profili jest tam od tych amerykanskich panienek-niech moze spróbuja z nimi zagadnąć po angielsku

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Nie skusisz się? ;))) How do you do Darrio? ;)

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
PS. Byłam sobie posiedzieć na ławeczce pod sosenką ale się nie da bo meszki tną po kostkach niemiłosiernie. U Was też taka plaga?

Re: Sprawdzam sobie test robota

Inna mama
Nie chcę zapeszać, ale dzis, dwa posty poszły bezproblemowo...
Ptaszki aż fruwały i nie wypuszczano kolejnych ;-).

Re: Sprawdzam sobie test robota

tifani
Ani jednej. Wiem bo piłam kawę pod modrzewiem.;)

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
To masz lepiej bo u mnie w cieniu gryzą jak diabli :/ A wiesz, że ja na działce też mam modrzewie - jednego tnę w kulkę a drugiego na parasol :)

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Ale co tam meszki ... miałam dziś jaszczurkę zwinkę w przedpokoju. Ale się wystraszyłyśmy obie! Tak na bidulkę nakrzyczałam, że aż jej ogonek odpadł :(

Re: Sprawdzam sobie test robota

da®®io
dzisiaj chcialem cos napisac na NA i niestety ponad 20 razy blokowal mnie test robota i zrezygnowałem-nigdy az tak beznadziejnie nie było
12345