Suszycie sobie zioła?

Wenus
Bo mnie naszło żeby samej sobie nasuszyć i kupować tylko w znikomych ilościach.

Re: Suszycie sobie zioła?

rada
Suszenie marihuany nie jest zakazane ale jej posiadanie tak, więc lepiej uważaj.

Re: Suszycie sobie zioła?

Systematyzator

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
Cześć Wenus :-).
Kiedyś próbowałam, jednak  u mnie nie sprawdziło się nic prócz lubczyku i mięty, choć ubiegłym roku i miętę przerabiałam na syrop, taki a'la tymbark, koncentrat. Czesto, zanim zioła  porządnie się ususzą są skupiskuem kurzu. Znam osoby, które osiągnęły w tym stopień mistrzowski, ale trzeba dodać, że mają do tego specjalne warunki i oczywiście własną hodowlę.

Re: Suszycie sobie zioła?

mnie wystarczy jak raz na jakis czas zaparzę sobie melise, miete, rumianek- wszystko jest w saszetkach wiec po co to suszyc?

Re: Suszycie sobie zioła?

Lwiczka9
Suszenie to chyba wielka sztuka i cala celebra....szczerze mowiac,mi by sie  ie chcialo. Mimo,zem wiedzma:))) W tych saszetkach to jest chyba jakis odpad przemyslowy,ale moge sie mylic....A gdzie te ziola zbierac...? trzeba sie niezle napocic,zeby je odnalezc i jeszcze moze drapna czlowieka,ze dla celow niewlasnych zbiera. jakis urząd czy cus:))jak to w Polsce..chyba trzzba miec dzialalnosc gosp.....raz tylko zbieralam pokrzywe jak spodziewalam sie malenstwa...anemia sie wdała i pokrzywa najlepsza...Pomogło..Mlody na schwał sie urodzil...:))) trzeba miec albo duzo samozaparcia i cel,albo dla celow zarobkowych a to juz wiekszy problem.ooo..wyczytalam teraz ze jest tez dobra na stawy,wiec moze polece znow na pola,kto wie:))))

Re: Suszycie sobie zioła?

zielarka
To są tematy przekraczające twoją zdolność pojmowania więc zaparzaj torebki ale nie zapominaj o systematycznym zażywaniu tabletek!

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Cześć Lwiczko :-).
Może nie jest to odpad, ale hodowla ziół  z ekologiczną uprawą ma niewiele wspólnego. Żeby sprzedać coś np do Herbapolu musisz to mieć zakontraktowane, dostajesz nasiona, niby jest nad tym kontrola, ale nie do końca.
1234 ... 10