Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

Lwiczka9
Dobranoc moi drodzy! Kolorowych ziołowych snów:)) jutro wygladajmy nastepne bąbelki w gniezdzie:))

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A mnie w tym roku wzięło ;))) Naszykowałam jednakowych słoików po kawie rozpuszczalnej, podrukowałam karteczki z nazwami ziół i będę ustawiać w kuchni na półce :)))

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Zgadzam się, leki z bożej apteki mają wielką moc, jednak nie wyobrażam sobie rezygnacji z osiągnięć naukowych. Moja macocha, kobieta o wykształceniu medycznym, poświęciła się bez pamięć medycynie naturalnej, ziołolecznictwu, lubię ją bardzo, ale uważam, że całkowicie rezygnując z rozwoju medycyny robi krzywdę sobie i swoim dzieciom.

Re: Suszycie sobie zioła?

Lwiczka9
Widze Mamo ze mamy baardzo podobne ..hmmm..zyciorysy i przezycia.. Mowiac ziola .mysle wlasnie o niej..mimo ze brak jej tego wyksztalcenia..samouk...Ostatnio uslyszalam, ze tata...chce odejsc naturalnie..bez leczenia..hmmm...Dobrze sie opiekuje tata..CHYBA...Na noc nie dolujmy sie///  Spijmy dobrze i niech ktos mily nam sie przysni.:))

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dobrej nocy :-).

Re: Suszycie sobie zioła?

Wspaniale Wenus! Tak trzymaj..moze i mnie zainspirujesz:))) kolorowych senkow!

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Moja powinna medal dostać za opiekę nad gnojem, była przy nim do końca.  Niby sama go wybrała, ale jakoś mi Jej żal.

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
Aromatycznych snów Wenus :-).
1234567 ... 10