Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
I to jest bardzo dobry pomysł, ja nie lubię szuszonego kopru i pietruszki, mają dla mnie nieprzyjemny smak, też mrożę.

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Muszę sama sprawdzić ich smak po ususzeniu, bo a nuż mi przypasuje? :) Zrobię to na małej ilości, żeby na darmo się nie narobić i przy okazji nie zmarnować zieleninki ;)

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
Posypiesz ziemniaki i Ci się odechce ;-), ale ja też wychodzę z założenia, że trzeba doświadczyć żeby mieć zdanie. Susz ;-).
ac

Re: Suszycie sobie zioła?

ac
Ja co roku susze glog.

Re: Suszycie sobie zioła?

ja nie  lubie przesadnie ziol, bo wg. zabijaja własciwy smak potraw-od nadmiernego zapachu ziol boli mnie brzuch:(  wodek ziolowych typu starowiny, zubrowki, jarzebiaki wrecz nie znoszę

Re: Suszycie sobie zioła?

wyszukane przyprawy tez mi sa zbedne-wystarczy kostka rosolowa, jarzynka, papryka, pieprz, suszony koperek, pietruszka i juz ...no jeszcze cebula, czosnek, kwasek cytryn. odrob.majeranku

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
;-) kwestia gustu... Ciekawam czy chętnie jadałbyś  w restauracji, w której używają tylko tych przypraw  ;-)? Kostką rosołową mnie...rozczuliłeś...aż bym Ci coś ugotowała  :-))).

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
Anno, milo ze zdecydowalas sie na imienny nick, ale mam prosbe, zapewnij mnie, ze nie jestes zadna Anną z ktora sie na tych forach potykałem-jestem uczciwy i chce czystych relacji
1 ... 345678910