Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
W takim razie co faceci odreagowują w necie, napewno wiesz, jesteś nim?
Jedziesz stereotypami, aż przykro czytać.

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
zadymiarą była bounty, zadymiara jest zdegustowana, taka sama jest ana i walkiria-w necie facet nie odreagowywuje swoich kryzysow z realu, my probujemy szukac innej rzeczywistosci i staramy sie byc milymi i bardzo spolegliwymi dla was dopoki nie natrafimy na sytuacje ktore zaczynaja nam przypominac te z realu-macie dziwne wyobrazenue o zwiazku partnerskim bo facet to nie jest piesek ktorego chcialybyscie tresowac dla wlasnych celow

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Musiałeś spędzić życie wśród damskich potworów  ;-), tylko współczuć...
Dobranoc.

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Ojej, a co na tej biednej Atlantydzie znów się wydarzyło? Widzę, że całkiem nie w temacie jestem bo raczej nie o ziołach mowa? ;)

Re: Suszycie sobie zioła?

tam sie wszyscy obrazaja i wtedy kasuja posty- teraz serenity dostala focha i to przeze mnie bo jej dogadałem, sorki ps. zarzucila mi ze manipuluje swoimi postami wiec jej odpisalem, ze ona tez to robi- szkoda gadac- pamietasz jak mi kiedys napisalas o moim wejsciu na Atlantyde? i pamietasz te moje obawy i wątpliwosci -ja to przewidywalem, ale nic to:)

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Jak to? Przecież ona jest administr. to jak to możliwe?

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
Adminem -Zarzadcą:) dobre jest loth, moder-illum a serenity Admin ( honorowy ) z ograniczonymi uprawnieniami - normalnie " przewrot palacowy "

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
a forum trzesa nielogowane trolle wszelkie anonimy, zdegustowana/ walkiria i chyba troche ja:)