Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
to jaka zupke mi zaproponujesz? bo ja w pichceniu zup o roznych smakach raczej czuje sie niezly

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Nie wiem o jakich potyczkach piszesz, ale ja z nikim o nicku Darek czy Dario takich nie miałam, w ogóle moje można by policzyć na palcach. Śpij spokojnie ;-), jak mnie coś uwiera to mówię, a staroci nie wywlekam.

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Dziś zaproponowałabym Ci czerninę, to zupa, której nie cierpię, gotowałabym ją bez serca, byłaby ochydna w sam raz.
Byłam u sąsiadów, poczytałam i nawet jeśli Cię nie obchodzi opinia innych, ja swoją wyrażę, nie lubię przetrzymywać kwasów. Powiem Ci, że z każdym wpisem na Atlantydzie tracisz sympatię, dawne zrozumienie, a nawet współczucie. Zamiast obrońcy własnej godności wychodzisz na pieniacza, na niezrównoważonego, wybuchowego, wulgarnego człowieka z którym trzeba walczyć wszelkimi sposobami.  Najczęściej przez kasowanie i ośmieszanie.
Trzęsą się ze śmiechu używając Twojego imienia do robienia sobie wątkiwych jaj, i tylko Ty czujesz potrzebę prostowania, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wierzy w Twoje autorstwo
Nie wiem i nie chcę wiedzieć co zaszło między Tobą a Serenity, to BEZ ZNACZENIA, to jej forum, forum prywatnie i ona Cię tam nie chce, NIKT Cię tam nie chce, miej trochę godności i w końcu to zrozum.
Twoje zachowanie tam wpływa niestety i na to forum, szkoda, że nikt Ci dotąd tego nie powiedział.
Nawet jak nie dotrze, to przynajmniej mi ulży.
Na koniec...gdybym tamto forum było moje i miałabym do Ciebie taki stosunek jak Serenity, zapłaciłabym conajmniej 2 osobom za takie kontrolowanie wpisów, żebyś był kasowany po sekundzie od publikacj, a może i w ostateczności usunęłabym forum. W nienawiści kobieta nie ma sobie równych.
Przemyśl.

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
Anna,nie przyznawaj sobie prawa do pouczania mnie, bo go nie masz, a skoro nie potrafisz wysilic sie na obiektywizm to nie komentuj-ja nie mam sobie nic do zarzucenia i staram sie panowac nad soba, a caly ten atlantydzki rozgardiasz zarzucam tamtej administracji ktora robi wszystko zeby tamto forum sie krecilo-ktos cos ma tam z tego, ze mnoza sie posty-latwo krytykowac zdeterminowana postawe innych gdy samemu nie jest zainteresowanym i obojętnym dlatego nie moralizuj mi tutaj i nie wystawiaj cenzurek bo nie jestesmy w podstawówce

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Jedyne prawo, jakie sobie wzięłam, to prawo do własnej opinii, wolę powiedzieć wprost niż dusić i udawać, że jest cacy.
Przecież i tak zrobisz co uważasz.

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
nic z tego nie rozumiesz w co tam grają, a i tutaj szybko ulegniesz przez tych trolli dezorientacji, juz sie do mnie uprzedzilas, i nie mam zamiaru udowadniac, ze nie jestem wielbladem-wy tutejsze kobiety macie jakies przedziwne podejscie do facetow-myslicie ze kazdy z nas da sie wziac pod kapec?

Re: Suszycie sobie zioła?

Darku. Zgadzam sie z kazdym słowem Anny. Przepraszam Anno,ze dopiero teraz. Masz racje,trzeba było tak dobitnie powiedziec to nam wszystkim juz duzo wczesniej. Darek,lubie Cię,ale....szczycisz sie szczeroscia...hmmm...nikt ci nie powiedzial,ze czesto prowadzi do wojen? takie wet za wet. Jak Ty zyjesz w realu nikomu nie ustepując i tocząc walki z...glupszymi od Ciebie??  Ja jestem z innego "chowu"..mama zawsze mi powtarzala"ustap gluszemu,jestes mądrzejsza". Tym glupim byl moj STARSZY brat... Nie umiesz tak? szkoda....Darek,tracisz punkty. Nie umiesz odejsc...Miej swoj honor. Nie wpieprz.aj sie tam gdzie CIE NIE CHCA....ROZUMIESZ TO?????? Zniknij z Atlantydy to pogadamy:) Zostaw tym sepom ich wlasne ciała. Czemu ich zywisz człowieku????!

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Ja mam wrażenie, że Ty kompletnie nic nie zrozumiałeś. Mnie nikt nie jest w stanie uprzedzić do drugiego człowieka, zdanie wyrabiam sobie na podstawie min własnych obserwacji.
Co Ty chcesz od tutejszych kobiet? Nie zauważyłam ani jednej szukającej możliwości wepchnięcia pod but! Mamy własne zdanie; a to nie to samo.
1 ... 45678910