Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Właśnie wyczytałam, że kwiat lipy jest superekstra na przeziębienie a tego ci będzie niebawem pod dostatkiem. Dobrej nocki :)

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Przy łóżku nie narozkładałam tego zielska, wolałabym się jutro obudzić jak co dzień ;) Kolorowych ;)

Re: Suszycie sobie zioła?

Mam już w słoikach następujące zioła: lubczyk, mięta, rozmaryn, tymianek i oregano. Jestem z siebie dumna ;)

Re: Suszycie sobie zioła?

Jola
Wenus napisał/a
Mam już w słoikach następujące zioła: lubczyk, mięta, rozmaryn, tymianek i oregano. Jestem z siebie dumna ;)

A ja jestem z Ciebie🙂brawo😂

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Zasiałam jeszcze bazylię i majeranek chociaż wątpię, że coś z tego wyrośnie :)) Ale dobre chęci tez się liczą, co nie? ;)

Re: Suszycie sobie zioła?

Inna mama
Cześć  ;-), miło patrzeć jak Cię to cieszy :-), z majerankiem też dasz radę, tylko ta bazylia...nie w naszym klimacie chyba.

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
Hej :) Nie wiem czy to po prostu już nie za późno na takie zasiewy. Kiedyś wysadziłam do gruntu bazylię z doniczki i wyrósł mi naprawdę duży krzak więc nasz klimat jest ok. z tym, że oczywiście jest to roślina jednoroczna nie tak jak oregano czy lubczyk.

Re: Suszycie sobie zioła?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Koperek też mam już własny :) tylko nie wiem czy można go suszyć, zawsze mroziłam na zimę.
12345678 ... 10