Suszycie sobie zioła?

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
lwiczko, nie pisz tak do mnie, robie to co uwazam za adekwatne do sytuacji, a czy mnie tam chca i czy tam kogos karmie to inna sprawa-o ile pamietam to jeszcze sie tam nie wyrejestrowalas- wiec po co trzymasz tam profil? dziekuje za uwagi, ale gram po swojemu

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dobry wieczór Mario :-). W sumie to szkoda, że akurat w takich przykrych sprawach się zgadzamy, ale czasem człowiek musi bo się udusi. Aż dwa spaliłam z nerwów, a za kilkanaście minut światowy dzień bez papierosa, nie żebym chciała świętować, ale dwa na raz, z powodów wirtualnych, chyba mi pada na dekiel...
Gdzieś tu się kręcił psychiatra :-D.

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
pewnie dziala solidarnosc jajnikow-drogie panie nie pouczajcie innych obcych facetow bo nic tym nie wskoracie-madra kobieta nie zmienia faceta tylko stwarza takie warunki, ze to.on chce sie zmienic-dziwie sie ze tego kobiety nie pojmują

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Coś mylisz, warunki to może stwarzać matka dziecku żeby go czegoś nauczyć, w związkach obowiązują inne zasady.

Re: Suszycie sobie zioła?

Zatem zmieniaj sie Darku...Latasz z forum na forum i użerasz sie z kazdym/a...Teraz Walkiria Cie upokarza,biegnij tam co sił/////Nie moja broszka. CZESC! PS.Mam swoja teorie. Po prostu Darku...LUBISZ TO...jakie to proste...:)))))) A my z Anną chcialysmy Ci pomoc:))ooo czysta naiwnosci:)))) Ok,nic juz nie powiem...Ty zaś NIE przenos   swoich konfliktow z Atlantydy tutaj,bo ja mam gdzies Twoje konflikty z tamtymi ludzmi. DOBRANOC

Re: Suszycie sobie zioła?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Daj spokoj Anno,nie pal z powodu głupot forumowych...dzis podziwialam moja fryzjerke,juz pol roku nie pali! Domyslam sie ,ze to trudne,ja palilam 1 raz w zyciu jak mialam 12 lat i ten smrod pamietam do dzis,a panow po papierosie gonilam z łózka:)))) Anno,szkoda ptaszka, z tej zgryzoty chyba pan lub pani bociek nie wrocil na noc wczoraj...swoja droga,ciekawe kto go wywalil,ona czy on///Niewazne...zycie musi isc dalej....Pozdrawiam Cie i do milego:)

Re: Suszycie sobie zioła?

Anna.
Jestem namiętną (zewnętrzną) palaczką i już nie planuję rzucać :-), poczekam aż nałóg rzuci mnie.
Czytałam, że wyrzuciła go matka, tylko czy to ma znaczenie...przykro było patrząc jak walczył, resztkami sił, a jednak i te przerażające piski rodzeństwa...jedna z wielu lekcji przetrwania.
Śpij dobrze  :-).

Re: Suszycie sobie zioła?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
jesli walkiria to kobieta-moze aby to tylko potwierdza to, ze wy kobiety odreagowujecie w necie swoje problemy ze swoimi.facetami-wy nie macie prawa sie wtracac tam gdzie was to nie dotyczy-zaden facet ktory nie jest kapciem w necie nie pozwoli fikac bezkarnie kobicie szukajacej zadymy
1 ... 5678910