Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Ana

Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Ana
No ale też Cie nigdy nie zapomnę :) To były piękne czasy hahahaha ech jak sobie pomyślę:)

Być może trochę dziecinne, nigdy nie zapomnę że przez Ciebie zawaliłam jeden egzamin bo siedziałam do 3 w nocy by Ci odpowiadać ahahahah :)))) ale to człowiek głupi był, a może nie głupi :))) Nie da się zapomnieć pewnych kilku lat spędzonych na wariackich forach ahahaha:))))

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

MaryLou
Ten post był aktualizowany .
Boziu,Ana...:)))Z odmetów nicosci...! ostatnio myslalam o Tobie,gdzie Cie poniosło..i z kim:)))) Oj tak,pamietam Twoją love na forach,oj tam, dawałas czadu,ale sie ubawilam zawsze:))) Tym bardziej,ze wielu posadzalo Cie,ze jestes nio to bot,ni to podroba.:)) A moze i teraz Cie przygnalo dla ozywienia foruma?:)))) ja jak widzisz,nic sie nie zmienilam,dalej sadze te literówki i trzeba sie napocic,zeby odczytac:))) Z Szu wszystkie/scy sie swietnie dogadujemy,nie powiem,gosc ma talent organizacyjny i niezle nas tu ustawia:)))) Ale forum funkcjonuje jak widzisz, i...voila,bywaj jak najczesciej:)) PS. twój blog byl zjeb...ty,szacun:) PS. Byłas w tym roku w Italii? Uuuu,marzy mi sie włoska kawusia znów.mmmm...A moze to Ci sie przyda?:))) Ta babka mi sie podoba..Zgadzasz sie z nia co do Włochów?:)https://www.youtube.com/watch?v=TnIaD5FKv74...
Lubisz oj lubisz historie milosne,no to masz: https://www.youtube.com/watch?v=HNfZQMkpRdA
Trzymaj sie,bo nie wiem kiedy sie "zobaczymy":)))

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
[...]

Mnie adorują? No co Ty...

Ja nie zasłużyłem...

Przychodzą dla forumowych rozmów, a nie dla mnie...

Dyskutują o czarach, modlitwie, polityce, wierszach, równouprawnieniu, kotach, niesprawiedliwości społecznej, zdrowiu, Loli, naprawianiu świata...

Razem słuchamy muzyki, są bardzo muzykalne, a to najważniejsze...

Cieszę się, że tutaj zaglądają :)

Nie wiedziałem, że mam na sumieniu Twój egzamin... Gdybym wiedział, to wygoniłbym Cię do nauki...

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

PS Mnie odpowiadać? To ja zadawałem aż tyle pytań?

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Sputnik
Memory 😍

Ana

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Oooo witaj Królowo Pustyni i Puszczy :))) że ja bot??? no wiesz hahaha:)) Zyję Lwiczko i mam się jako tako :)
Czasami coś mnie najdzie i wracam do przeszłości jak to mówisz odmętów internetu :)
Oj tam, oj tam, już nie chwal tego Szuwara bo ma swoje za uszami jak to facet :)
Tak mój blog był zajebisty i przez Szuwara go usunęłam:))) a tam było minęło.
Pewnie że lubię, nawet wręcz kocham Miłość, ona nadaje sens ludzkiemu istnieniu i nikt nie powinien być sam :)

ps. ja tam nie marze być z Włochem :)))) buziaki :))

Ana

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Ana
szuw napisał/a
Ana napisał/a
[...]

Hahahaha no jak zwykle bajer skromności :))
Pytań może nie zadawałeś, to była raczej wymiana zdań bo jak to facet nagle przestałeś we mnie wierzyć pod urokiem innej kobiety :)))))) typowe jak w życiu :)))

Ale wspominając i wracając do przeszłości, było wesoło jednym słowem i nie da się tego zapomnieć :)

Ana

Re: Szuwar, ale Ty dajesz radę jak widzę Kobiety Cie dalej adorują :))))) Czarodzieju :)

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Memory 😍

Hahahahaha Powrót do Przeszłości :)))) czasami trzeba :))))

[...]

Droga Ano,
zapomniałaś dodać, że jestem też winny: wybuchów wulkanów na świecie, ocieplania klimatu, galopującej  inflacji,  propagandy w TVP 1, uchodźców przetrzymywanych na granicy, nieodnalezienia zaginionego „Złotego pociągu” , Magdaleny Ogórek oraz tęczy nas niebie :)

A tak poważniej, to nie tylko blog kasowałaś co 5 minut — pod wpływem emocji,  ale kasowałaś też swoje profile na Onecie, również swoje forum Nabble (bo przypomnę, że miałaś takie) czy profil na Multi forum. Nie jestem psychologiem, ale takie kasowanie, to trochę dziecinne zachowanie — chęć zwrócenia na siebie uwagi.
Dobrze, że to tylko blog, konto na forum, a nie np. praca w elektrowni atomowej lub obsługa przycisku jądrowego :)

PS. Jak Cię dobrze znam, to trochę tutaj popiszesz, i znowu skasujesz swoje konto i komentarze, robiąc na forum bałagan skasowanymi postami (to trochę samolubne zachowanie).

A tak jeszcze poważniej:

Jest mi przykro, że piszesz, że przeze mnie skasowałaś blog, ponieważ to ja zawsze próbowałem Cię motywować z tym blogiem, w przeciwieństwie do Twoich kolegów, którzy swojego czasu na Onecie oczerniali Twój blog.
No, ale popisz sobie, jeśli ma to Ci w czymś pomóc, to owszem, mogę być tym najgorszym :)
Ana

[...]

Boże Marcin Ty tak poważnie??  zapomniałam o wszystkim, życie płynie dalej a ja pamiętam tylko walczącego fajnego Rycerza Forumowego :)
a że piszę coś?? e tam to jakieś typowe zagrywki i przebłyski :)
ps. fajnie Cie czytać :) dobrej Niedzieli, daj na luz, dużo czasu już upłynęło i nie liczy się to co było złe :) pamięta się tylko dobre wspomnienia :) Wyluzuj.
ps.1 Musiałam Cie wywołać kiedy tęsknię :) jak byś mnie nie znał ech bywaj :)