Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
ale czemu to przeszkadza kasowanie linków. ?nie widzę związku coś się uparł na jakieś komercyjne farmazony,  o innego spam jaki uprawiają niektórzy a widac czasem było na tym forum a co  innego linki forumowiczów na własne potrzeby. WYMYSLASZ i to bardzo!

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica napisał/a
[...]

Przecież pokasowałem większość tamtych starych wątków z marketingiem szeptanym.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Lothar.
Zastanawiam się czy reklama i antyreklama nie stają się częścią naszej kultury, bo wymiana prywatnych opinii nie jest reklamą komercyjną. Jeżeli zepsuje mi się droga np lodówka i będę niezadowolony z serwisu to można się tym podzielić a jak Wiliam ma dobrą hmm wielką i srebrną >;DDD to dlaczego nie, nawet jak jest link do strony handlowej to nie jest to zachęcenie do zakupów ale do zapoznawania się z ofertą i podobnymi urządzeniami dobrze podać dwie konkurencyjne żeby było "uczciwie" nie wiem czy to cwaniakowanie z darmową reklamą i myślę że przesadzasz w tym względzie. Dzielimy się różnymi informacjami i każdy ma inną wiedzę więc dobrze systemowo nie budować tam. A ludzi trzeba ostrzegać szczególnie przed oszustwami bo strasznie się tego namnożyło.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Lothar. napisał/a
[...]
Niestety bardzo trudno ocenić gdzie kończą się prywatne opinie, a zaczyna biały i czarny PR. Dlatego najłatwiejszą i najmniej pracochłonną metodą jest wprowadzanie na forum zakazu podawania linków do stron typowo komercyjnych i chyba większość forów internetowych się tego trzyma.

Czarny PR — bezpodstawne psucie wizerunku, opinii jakiejś firmie, instytucji (na szeroką skalę)  — jest powszechnie stosowane w marketingu i niestety w polityce też (np. agencje zatrudniające trolli politycznych). Jak dla mnie to jest zwykłe oszustwo, manipulacja, która powinna być ścigana z urzędu :)

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

kapitanwojtek
szuw napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]

To dotyczy ciebie Czarny Aniela, antysemityzm, rasizm, ksenofobia itp, itd >:DDD
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

kapitanwojtek
A co ci Czarny Aniele tak na klatwach i reklamach zalezy???  Telewizja narodowo-misyjna tak cie od reklam uzaleznila, czy co? Twoje klatwy tez sa do kitu bo tu nikt nawet rumienia nie zlapal >:))  Eech daj se walerianki do herbatki z melisy  i wypij nam na pohybel >:DDD
[...]

Dobry towar broni się sam i trudno mu zepsuć opinię a jest jeszcze temat że w większości się nieco poznaliśmy i mniej więcej wiadomo kto o czym ma wiedzę. Reklama biała i czarna musiała by być masowa a by była skuteczna na takim forum taka możliwość nie istnieje więc twoja "czujność" anty reklamowa to przesada.

[...]

Niekoniecznie — często kłamstwo powtarzane wiele razy, staje się "prawdą". I nie trzeba tutaj szukać daleko przykładów. Chociażby propaganda nazistowska, oparta na kłamstwach i oddziaływaniu na ludność przez środki masowego przekazu – radio, prasę, kino. Przedstawianie powstańców warszawskich jako bandytów, terrorystów.

"Obarczanie mniejszości żydowskiej odpowiedzialnością za najrozmaitsze rzeczy należało do kanonu nacjonalistycznej prasy. Czytelnicy endeckiego „Warszawskiego Dziennika Narodowego” zetknęli się w czerwcu 1937 z nieoczekiwanym wytłumaczeniem problemów w budownictwie":

histmag.org/Przeglad-prasy-sprzed-75-lat-25-czerwca-1937-6807

Propaganda komunistyczna i ubecka manipulacja, która różnymi środkami operacyjnymi robiła na zamówienie z uczciwego człowieka bandytę, wroga ojczyzny itp. Prawda się obroniła — ale w wielu przypadkach dopiero po kilkudziesięciu latach.

Nie tak dawno masowo rozpowszechniane kłamstwo, że Polska ma przyjąć 100 tysięcy uchodźców, że mają oni otrzymać apartamenty itp — doprowadziła do tego, że wielu ludzi uwierzyło w taką propagandę, powielając ją w tempie wirusowym. Skutki obserwujemy do dzisiaj (wrogość do wszystkich obcokrajowców).

Moim zdaniem podobną aktywność płatnych trolli można było zaobserwować po katastrofie smoleńskiej, gdzie każda najmniejsza próba, wzmianka o możliwości zamachu była wyśmiewana i hejtowania — do tego stopnia, że ludzie po pewnym czasie bali się nawet wspomnieć, o możliwości zamachu (tak jakby poruszanie takich tematów było jakimś tabu).

Reklama czarna i biała rozpowszechniana — na forach dużych i małych, staje się właśnie reklamą masową.

PS. Gdyby prawda zawsze broniła się sama, to nie byłoby tyle spraw sądowych o zniesławienie, oszczerstwo, pomówienie itp. A swoich praw dochodzą tak instytucje i osoby prywatne :)