Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
To nie pech, ty masz taki wybiórczy charakter i nie nadajesz się na administratora bo jesteś niesprawiedliwy. No ale czego sie spodziewać kawałek chudej d..y i cycka i facet traci pamięć. . ot faceci

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
To nie pech, ty masz taki wybiórczy charakter i nie nadajesz się na administratora bo jesteś niesprawiedliwy. No ale czego sie spodziewać kawałek chudej d..y i cycka i facet traci pamięć. . ot faceci
Ja tam mam na czym siedzieć he he

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
http://www.wiocha.pl/1406604,Usuwa-komentarze

Skojarzyło mi się w związku z tym wątkiem;)
Dosyć trafny obrazek, chociaż zdaję sobie sprawę, że czasami ktoś może czuć się poszkodowany usunięciem komentarza — ale jakichś zasad trzeba się trzymać ;)

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Niestety ale muszę Cię rozczarować jakem czarownica, nie jestem fanką Greya;) tak jak kapitan nie jest RATEM