Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Kawusia
Serenity napisał/a
Kawusia napisał/a
czarownica napisał/a
To nie pech, ty masz taki wybiórczy charakter i nie nadajesz się na administratora bo jesteś niesprawiedliwy. No ale czego sie spodziewać kawałek chudej d..y i cycka i facet traci pamięć. . ot faceci
Ja tam mam na czym siedzieć he he
Ja siedzę na miękkim fotelu;))
Ps. Nie zauważyłam, by ta pani kelnerka miała chudą "d" a Ty Kawusiu?
No prawda chudej to nie miała

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
A potem powie innym ze pikanterie seksualna uprawiają a sami widzicie na własne oczy, co sama wkleja, ot hipokryzja a świństwa robi się innym.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
Szuwar tu chodzi o sprawiedliwość albo kasujesz wszystkie linki albo żadnych, a przesmiewcze linki serenity,  to co zabawa kosztem drugiego forumowicza i może zostać?  finito, szkoda słów.
Przecież napisałem, w którymś z poprzednich wątków, że kasujemy linki do stron typowo komercyjnych. Czyli do sklepów internetowych, Allegro, Aptek itp. Jeśli uraziłem Was skasowaniem tych linków, to przepraszam, ale tych zasad będę się trzymał.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Serenity napisał/a
Doktorkowi się spodobała;D
Fajna ta dziewczyna, to fakt.

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Jemu podoba się każda goła baba żadna nowość. ..

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
niestety znów nie masz racji, nie kręcą mnie kobiety, zdrowa jestem

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
Jemu podoba się każda goła baba żadna nowość. ..
Każdemu zdrowemu facetowi podobają się chyba takie gołe baby ;p