Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
Nie wszystkie a tobie widac bez różnicy, pustak!

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Stąd pewnie ten nowy avatar? Gryzie?;)
Tylko podczas miłosnej ekstazy ;)

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
Nie wszystkie a tobie widac bez różnicy, pustak!
ale wygląd to przecież nie wszystko :)