Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Wspomnienie

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
Nie prawda tak samo jak link do strony vismaya a został skasowany
Chodzi o cały kontekst wątku, który przypominał ten o destylatach, a skasowany link prowadził do apteki internetowej.
Przecież to nie jest jakaś tragedia, poproś Wiliama, żeby wysłał Ci link na priv i po sprawie :)

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Współczuję pracy Administratora Doktorku;)
Jak zacząleś byc mniej tolerancyjny, to musisz wziąc na barki krytykę.
Zdaję sobie z tego sprawę i krytyki boję się tylko trochę ;)

[...]

zaraz zaraz a kto wkleja takie filmy na których na dodatek są reklamy co? ja? jak to nie jest [] to ja na tym forum nie mam więcej pytań, ale czego się spodziewać było, linki do zwykłej prozdrowotnej strony skasowano ale [] reklamami zostaje
Poczekaj, poczekaj, a dokładnie o który link chodzi, z pikanterią seksualną?

Re: Szuwar cale życie to jedna wielka Reklama

czarownica
Szuwar tu chodzi o sprawiedliwość albo kasujesz wszystkie linki albo żadnych, a przesmiewcze linki serenity,  to co zabawa kosztem drugiego forumowicza i może zostać?  finito, szkoda słów.