Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
Chciałabym znów tam pojechać...Przyszły rok bedzie lepszy dla podrózy zagranicznych..Nie odmówie sobie...A Wy? Za jaka kraina tesknicie?
Relaksujaca muzyka z widokami Czarnogóry...https://www.youtube.com/watch?v=gZlSzpDiPlA

Kurczę,zdradze Wam,że nastepna w kolejności do tęsknoty i powrotu jest ..Rumunia...O tym kiedyś...
Z polskich regionow namierzam sie juz kolejny rok na sentymentalna wspomnieniowa podroz w nieoczywiste zakamarki Kotliny Klodzkiej...Gdyby nie kontuzja nogi juz bym tam smigała...

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Kawusia
Góry stołowe to wspaniały pomysł w pandemii,myślę że osłodzą na razie ten ciężki czas.Czarnogóra jest piękna nie byłam ,ale zachwyca,może kiedyś? kto wie?Nie dziwię się że Cię ciągnie w to miejsce.

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ja na razie bardzo chcę wyjechać do W.B.Mam nadzieję że uda się zrealizować ten plan.Mam trochę niedosyt jeśli chodzi o Szkocję,bo odgonił nas deszcz.Ale na dzień  dzisiejszy zadowolę się każdym miejscem ,w które uda mi się wyjechać,bez większych planów,na spontanie.

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
Tak myslałam Kawusiu,ze ciagnie Cie do Stonehenge i tam w miejsca mocy. A te Szkocje na pewno kiedys "zaliczysz":) Juz Ci zazdroszcze....ale tych Bieszczad o ile to aktualne, tam zaczal sie festival Natchnieni Bieszczadem...w Cisnej ..I moja ukochana Wolna Grupa Bukowina..Kurcze juz jej 50lecie..stara jestem,bo wzrastalam z nimi:))))))https://natchnienibieszczadem.pl/2021/08/07/xiii-festiwal-natchnieni-bieszczadem-w-cisnej/
Ich Sielanka o domu..to dopiero hit:)https://www.youtube.com/watch?v=tuhTbtTfjdk

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Kawusia
Ostatnio był tam festiwal Wdzięczności ,ale ja musiałam wyjechać w tym czasie w Beskidy,i nie mogłam być.A teraz rozważam wyjazd tam ,ale pewności nie ma.

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Rok temu przedawkowałem limit kilometrażu... W kwartał ponad 120 tysięcy kilometrów 🤯
Wczoraj wracając do domciu usiadłem sobie jak menel z browarkiem na skarpie obok dworca Zachodniego i tak sobie kontemplowałem czy chciałbym wrócić na kolei...
Prosty wniosek! Brzmi jak banał :) Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma!
Ale zaskoczę Was a może nie... Mnie tam wszędzie dobrze 😎
 Oczywiście tęskno za Bałtykiem ale także było mi dobrze w Gliwicach. Ot takie rozdwojenie jaźni.
Przypomina mi to cytat z mojego ulubionego filmu "Czas Apokalipsy".
-Jak byłem w dżungli, chciałem być w domu. Jak byłem w domu chciałem być w dżungli.
Aberacją było jak na Pendziu przejeżdżałem 4xdziennie przez Warszawę :)
Muzyczka!

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

MaryLou
:)Fajnie Sputniku,ześ sie odnalazł..Wszędzie Ci dobrze, pozazdroscić:) Jestes jak wiatr,co chmury przegania...A może pędziwiatr,niczym struś?;) dworzec Zachodni ma swoj klimat,nocowalismy tam w hotelu obok 2 lata temu w drodze na Białoruś,ciesze sie,ze zobaczylam to "imperium" tyrana,bo moze nie byc juz okazji../// taka Polska lat szescdziesiatycj,ale baaardzo czysta, no i te szerokie arterie...oraz ronda..
Odpoczales od kolei,i dobrze....
PS.Nosisz kucyk,masz wytatuowana rekę i sprawdzales bilety? O kims takim czytalam dzis w reportazu w sieci, pozytywy..Gorzej o pasazerach - mezczyznach jakichs co to obgadali..  Zreszta poznales ten chleb=nasze spoleczenstwo w pigule w tej pracy. Szacun Tobie.
Pozdrowionka! Trzym sie!
Ja w tym roku zero Kolobrzega//

Re: Tęsknie za Montenegro..Za jaką krainą Ty tęsknisz? Filmik?

Sputnik
Jestem przeciwny tatoo i innych udziwnień typu piercing... Gdyby ode mnie zależało i miałbym kierownicze stanowisko to bym mooocno się zastanawiał czy na etapie rekrutacji zatrudnić potencjalnego pracownika z wydziaranym ciałem. Innymi słowy są to dość specyficzni ludzie. Jestem uznawany przez współpracowników za służbistę ale z nutką luzaka i lekkiego wariata 🥳 po służbie ma się rozumieć :)

1234