Ta prezydentowa kroacji

hiena
Jest jakaś stuknięta...tuli tych zabojadow zamiast podać rękę?!...idiotka jakaś...a ta „
Koronacja”...maja zasłużona ze tak leje...szkoda ze nie padało tak w drugiej połowie
kto wie jakby to się zakończyło?...a tak rus nie popisał się za długo ta koronacja trwa...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
gorąca babeczka:) ona nawet przytulała sędziów:)

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
ona nawet wymieniła " buziaczki " z z prez. Macronem co pokazały kamery

Re: Ta prezydentowa kroacji

Piszesz jak napaleniec...w Chorwacji napewno ja skrytykują za takie zachowanie...
ciekawe jakbyś się czuł gdyby duda tak przytulał wszystkich?...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Lwiczka9
hienko,wyluzuj,pani prezydentowa jest uwielbiana w chorwacji,..:))) czytalam o niej artykul,babka na medal,tyle ze nacjonalistka,no coz,kocha wszystkie narody swiata:))) Nie przytulilabys sie do takiego Girue lub Macrona?:)))wyobrazasz sobie beatke byla premierke  na takiej pompie???ona by im dala popalic:))) Co ty taka niezyciowa,wow!////Ide sie wyluzowac,pa! mam piekny zachod slonca....

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
No wlasnie to juz dobilo z ta nacjonslistka totalnie:/...dziwne ze ja jeszcze wychwalasz ze jest tak na luzie?...zalosne widowisko...nikt tak nie robi przy wreczaniu nagrody a tym bardziej jak to byl rywal jej kraju...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Ojj tam , Kolinda jest tulaśna i chyba tylko chorwacka opozycja się do tego przyczepi. Czytam komentarze ludzi i wygląda na to że jest bardzo lubiana przez polskich forumowiczów ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
zobacz na tubce filmiki jak jest w kolorowym bikini na plaży:)
1234 ... 11