Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena napisał/a
Nie tylko...przecie głowa państwa nie będzie latać w trampkach i dżinsach...ale ty  będziesz ja bronił do upadłego...sam widzisz ze dla jej rodaków to zachowanie było
niegodne...
A Ty będziesz ją atakować do upadłego? A co do rodaków to nie dla wszystkich , tam też są zdania podzielone ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
a u Kaczyńskiego i austriackiego prezydenta widzę tylko sztandary...ubrani są w...garnitury...nie złamali kodu dresowego i nie paradują jak kibole...
To istnieje coś takiego jak "kod dresowy"?  Mają szaliki (kit z tym że na odwrót :D)  czyli pozuja na kibiców :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
No dobra Hienko , pax, wycofuję się z tej gadki bo i w sumie nie ma sensu jej ciągnąć raczej. Mamy swoje zdania i na tym poprzestańmy (a przynajmniej ja poprzestanę) . Pozdrowionka ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
ja wyczytałem, że Ona nie była tam calkiem oficjalnie- bo przelot do Moskwy sfinansowała z wlasnych funduszów i leciała normalnym rejsem z biletem w klasie ekonomicznej- mam przekonanie, ze kreacja jej postaci jako kibicki była zamierzona i nic wielkiego się nie stało, że wyemanowała z Niej radość z bycia na Mundialu wraz ze swoją Reprezentacją-a krytyka w kazdym kraju osob na swieczniku ma wymiar polityczny i najczesciej ma na celu dowalanie przeciwnikom politycznym bo przeciez Chorwacja ma takie samo piekiełko polityczne jak nasze

Re: Ta prezydentowa kroacji

wolę rozbawioną p. Kolindę na stadionie niż skwaśniałą burmistrzową w PE  udająca że druzgocacy wynik 1:27 to zwycięstwo

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io

to powinno trafic do journali mody
-ciekawe kto doradził taki strój