Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
zobacz co znalazlem na " Newsweeku " - " krążące w sieci fotografie półnagiej prezydent Chorwacji w bikini są
fałszywe. To nie Kolinda, to Coco Austin, żona rapera Ice-T."
trzeba przyznać, ze ta kobieta stała się dzięki Mundialowi popularna co niewatpliwie wykorzysta w najblizszych wyborach, a ze jest politycznie kontrowersyjna to juz inna sprawa

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Wiem , tyle że na tych plazowych fotkach są dwie rózne kobiety mym zdaniem. I np to jest Coco:

A to? ;)

Zresztą to bez znaczenia. mnie ona zachwyciła będąc w stroju mundialowym

Re: Ta prezydentowa kroacji

to ostatnie foto jest super i jesli to morze to jest Adriatyk to moze to jest p.Kolinda:))) tylko, ze w Chorwacji prawie nie ma takich piaszczystych plaż choc pewnie gdzies mozna i takie znaleźć - w rejonie wysp Brać, Hvar i plw.Peljesac

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
No nie? Aż się chce do Chorwacji jechać :D

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
jak ja bylem w Chorwacji 15 lat temu to na plaży miejskiej laski opalały się topless, a teraz na publicznych plazach na pewno Chorwacja wprowadzila restrykcje obyczajowe

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Restrykcje? Czyżby jakiś chorwacki polityk z "prawej strony rzeczki" poczuł się zgorszony?