Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

Prawda? Też tak myślę :D

Ona się tam znakomicie bawiła i wątpie by to było udawane. Jeej , jak mi brak takich ludzi w polityce

A na koniec zbiorowa focia ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Myślałam ze jestes trochę mądrzejszy...robisz dobra mine do złej gry...nie lubię takich ludzi:/...wy faceci jesteście śmieszni zobaczą jakieś pudło i wszystko obojętne... co do dziewczyn spoza internetu...do kogo czego ma być ta aluzja?:/...
Tu nie ma aluzji. To tylko odpowiedź na to co pisałas o polskich dziewczynach. A co tu ma mądrość do tego?

Re: Ta prezydentowa kroacji

Jeśli tak twierdzisz no to już mi ręce opadają...naprawdę myślałam ze macie poukładane w głowie...niestety tak nie jest i jesteście w moich oczach tacy sami...
Jak na innym forum...po prostu ślepi na rzeczywistość!...poblazajcie dalej...ach to taka wasza wada narodowa:/...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
nie widzisz tego, ze ryo się w Niej wirtualnie zabujał:)

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
A ty nie?...takie zakochania w obrazku...kojarzą  mi się z nastolatkami...i wy się tak w tej chwili albo zawsze tak zachowujecie:/...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
mam wrażenie, ze szukasz zaczepek-w koncu powiemy sobie za duzo bo mnie jest łatwo podjeżyc-nie strofuj mnie, ok

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
Lepiej już nie piszmy...bo nie rozumiesz mnie nic a nic ok?...a ja was już nie pojmuje...

Re: Ta prezydentowa kroacji

nie widzisz tego, ze ryo się w Niej wirtualnie zabujał:)
Jak najbardziej :D