Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

a tu obie Panie poddane
wizażowi medialnemu
W kreacji mundialowej wygląda lepiej :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2 napisał/a
Czyli chcecie kogoś czyja popularnośc jest skali swiatowej tam zesłac? To by im się forum rozruszało wtedy
A ja lubię panią prezydent i z chęcią bym ją zobaczył tu :D
jakby mi tutaj zaczęła wychwalac dawnego nacjonalistycznego prezydenta F.Tudzmana takiego ich Milosiewica to chyba bysmy się poklócili i byloby zero z romansu:)

Re: Ta prezydentowa kroacji

jakby mi tutaj zaczęła wychwalac dawnego nacjonalistycznego prezydenta F.Tudzmana takiego ich Milosiewica to chyba bysmy się poklócili i byloby zero z romansu:)
No to Ty byś sie wykłócał a ja bym z nią miło pogawędził na jakies przyjemniejsze tematy :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

w tej wojnie w b.Jugo obie strony chorw. i serbska dopuscily sie do wielu zbrodni etnicznych glownie na pograniczach z Bosnią - tam ze sobą walczyły 2 nacjonalizmy

Re: Ta prezydentowa kroacji

moze bysmy Jej zapuszczali z tubki Bielo Dugme Bregovicia
i bysmy rozmawiali o zabytkach i atrakcjach turystycznych Chorwacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

w tej wojnie w b.Jugo obie strony chorw. i serbska dopuscily sie do wielu zbrodni etnicznych glownie na pograniczach z Bosnią - tam ze sobą walczyły 2 nacjonalizmy
Nacjonalizmy niech się tłuką do woli jak lubią , ale z damą tego formatu moznaby pogawędzić o czymś mniej krwawym no nie? Np o wyluzowanej kreacji na międzypaństwowe spotkania , o piłce , tulasach , chorwackich plażach itd

Re: Ta prezydentowa kroacji

moze bysmy Jej zapuszczali z tubki Bielo Dugme Bregovicia
i bysmy rozmawiali o zabytkach i atrakcjach turystycznych Chorwacji
No i tak trzymaj. To jest pozytywne podejście i jestem za :)

Pamiętaj że zawsze mamy wybór. Pojawia sie fajna blondi i fakt mozna sie z nią wykłócać o jakichś tam nacjoprezydentów...tylko po co? Oboje będziecie trwać przy swoich zdaniach wiec to zwykła strata czasu będzie, poza tym  ona jest za fajna na kłótnie ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
chyba wkurzamy trochę hienkę -nie?
1 ... 4567891011