Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
hieno, ja nie wchodzę w zagadnienia jej politycznych pogladow-przeciez wiadomo, ze skoro jest z Chorwacji wiec prawackie nacjonalizmy nie sa jej obce, ale Balkany takie sa, bo tam od wiekow scieraja sie zywioly prawoslawia, katolicyzmu i muzulmanstwa - to na Balkanach nastapil wybuch 1 Wojny Swiatowej a konflikty chorw. ustaszy i serbskich czetnikow i titowcow znane byly podczas 2 wojny -tam byl, jest i bedzie tzw " balkanski kociol " ktory wybuchnal w czasie wojny w bylej Jugoslawii

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
Diwne ze krytykujesz tylko polski  i madziarski rząd?...a tu jakaś blondyneczka zakokietowala i już... nie ma nagle tematu?...jak lwiczka napisała ze ona jest nacjonalistka to od razu...dzwonki alarmowe się włączyły mi:/...dziś artykuł to potwierdził co to za ziółko z niej:/...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
no ok, dajmy juz spokoj temu tematowi- podoba mi się haslo " Kolinda na Nowa Atlantydę " :)))

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
Alkolinda:))...słuchaj może napisać na  jej mail rządowy?wrzuci się tam link atlanty... i oczywiście zaproszenie od ciebie dla niej...może się spodoba?;))...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
Ona jest ode mnie młodsza tak z 5 lat więc dla mnie bylaby ok:)

Re: Ta prezydentowa kroacji

hiena
To dawaj dawaj:))...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Czyli chcecie kogoś czyja popularnośc jest skali swiatowej tam zesłac? To by im się forum rozruszało wtedy
A ja lubię panią prezydent i z chęcią bym ją zobaczył tu :D