Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

chyba wkurzamy trochę hienkę -nie?
Tego nie wiem , może i tak bo ona chyba Kolindy nie lubi, ale ja Kolindę lubię i mam zamiar przy tym trwać :D

Ale wykłócać się o nią z Hienką nie będę bo Hienka też jest fajna ;)

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
Kolinda jest z Rijeki, a tam nie byłem, oj pozwiedzalbym z Nią to miasto:)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Zresztą, tu chodzi o instynkt.  A on mi mówi że więcej Kolind na prawicy i nie byłoby tam zadnych nacjoludobójstw itp
Staliby się bardziej ludzcy i  przyjaźniejsi dla świata.
Wyobraź sobie np że prezydentem Polski zostaje prof Pawłowicz lub posłanka Sobecka.  Polska na mundialu odnosi sukcesy podobne do Chorwacji. Czy któraś z tych pań zeszłaby do szatni i lawirowała między śmierdzącymi butami i skarpetami by wyściskać się z przepoconymi piłkarzami?

A co do Rijeki to też bym się z nią tam chętnie powłóczył :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Oj ryo...coś mi to nie pasuje...z tego co wiem twoje poglądy i jej byłyby na bakier...a tu tez masz nagle bielmo na oczach?...nie macie atrakcyjnych kobiet koło siebie?... wszak najwiecej witaminy maja polskie dziewczyny;)?!...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Masz już sklerozę?...kanclerz merkel tak samo była w szatni Niemców ale się tak nie afiszowała...a ta tu cyrkowala na maksa...piszecie ze ja nie lubię?...przecież jej nie znam ale nie dam się zwieść jakimś pozorom...mnie się jej zachowanie nie widzi i poglądy...przebudźcie się bo piszecie jak młode koty!...

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Ilu znasz ludzi Hienko z którymi się we wszystkim zgadzasz?  To że z Kolindą róznimy się politycznie nie ma większego znaczenia bo to tylko polityka. W innych sprawach mogłoby się okazać że poglądy mamy zbieżne :)

A pełnymi witamin polskimi dziewczynami mozna się zajmować poza internetem :D

[...]

Bo ja jestem zwinny niczym kot to pewnie dlatego :D    Angela też jest w porządku ale ona jest od lat znana to raz a dwa Kolinda jest weselsza i z nią byłby większy fun ;))  (choć uroda też tu ma znaczenie a Kolinda podoba mi sie bardziej niż Angela  )

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io

no to masz Ją z angielskiej wiki
zrób sobie tapetę na kompa, albo na smartfona
1 ... 567891011