Ta prezydentowa kroacji

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
A dzieki dzięki :D

Na tapetę bym wybrał raczej coś w mundialowym stylu bo w tej wersji ją polubiłem ;)

Więcej nie wstawiam bo mnie Hienka skrzyczy

Re: Ta prezydentowa kroacji

Wenus
Nie do końca wiem o czym trwa dyskusja, bo nie czytałam wątku, ale ta pani na zdjęciu to widać, że fajna babeczka i taka ciepła :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Wenus napisał/a
Nie do końca wiem o czym trwa dyskusja, bo nie czytałam wątku, ale ta pani na zdjęciu to widać, że fajna babeczka i taka ciepła :)
Heeejo Wenus ;))

To pani prezydent Chorwacji tulająca na mundialu wszystko co się rusza niezaleznie od tego czy świeci słońce czy pada deszcz :D
Na finale lało jak z cebra a ona ściskała i Chorwatów i Francuzów i sędziów. Wcześniej po meczu schodziła do szatni piłkarzy i lawirując miedzy skarpetami i butami tulała piłkarzy a filmik z tego wrzucała na instagram. Kibice na całym świecie ją bardzo polubili (ja też) :D

Re: Ta prezydentowa kroacji

Wenus
Jeśli to było na spontanie takie zachowanie to wcale się nie dziwię, że wzbudza sympatię :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Ryo2
Wenus napisał/a
Jeśli to było na spontanie takie zachowanie to wcale się nie dziwię, że wzbudza sympatię :)
Who knows. Ona jest politykiem ale nawet jeżeli to było zagrane pod publiczkę to i tak  fajnie to wyglądało

Re: Ta prezydentowa kroacji

Wenus
Jeśli to tylko gra pod publikę to ta Pani jest nie tylko polityk ale i aktorka bardzo dobra. Ale myślę, że nie udawała niczego, to po twarzy widać :)

Re: Ta prezydentowa kroacji

Myślałam ze jestes trochę mądrzejszy...robisz dobra mine do złej gry...nie lubię takich ludzi:/...wy faceci jesteście śmieszni zobaczą jakieś pudło i wszystko obojętne... co do dziewczyn spoza internetu...do kogo czego ma być ta aluzja?:/...

Re: Ta prezydentowa kroacji

da®®io
hieno, daj juz spokoj, przeciez my tylko się bawimy-zachowujesz sie jakbys byla o nią zazdrosna-przeciez to tylko wirtualny swiat
1 ... 67891011